🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19807.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصویر منتسب به موتورولا ریزر 5G؛ نقل مکان حسگر اثر انگشت به پنل پشت

تصویر جدیدی از موتورولا ریزر 5G فاش شده که قسمت‌های مختلف این موبایل تاشو از جمله نحوه چینش دکمه‌ها و همچنین محل جدید قرارگیری حسگر اثر انگشت را نشان می‌دهد. «ایوان بلس» (Evan Blass) از ...

تصویر جدیدی از موتورولا ریزر 5G فاش شده که قسمت‌های مختلف این موبایل تاشو از جمله نحوه چینش دکمه‌ها و همچنین محل جدید قرارگیری حسگر اثر انگشت را نشان می‌دهد.

«ایوان بلس» (Evan Blass) از افشاگران دنیای تکنولوژی تصویری از ریزر 5G در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - توییتر منتشر کرده که قسمت جلو و پشت موبایل تاشو جدید موتورولا را با توضیحات مربوط به هر قسمت نشان می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان

با نگاه به تصویر به نظر می‌رسد نمایشگر ریزر 5G تفاوت چندانی با صفحه نمایش ریزر ۲۰۱۹ نکرده و بریدگی و خمیدگی لبه بالا و پایین در آن حفظ شده است. با توجه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - به توضیحاتی که در تصویر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - نوشته شده، درون بریدگی اسپیکر و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. ناچ مدل جدید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - نسبت به مدل سال قبل کمی کوچکتر شده و زیر آن نوتیفیکیشن‌ها نمایش داده می‌شوند.

یکی از تغییرات موتورولا ریزر 5G نسبت به مدل سال قبل این است که دکمه پاور حالا به لبه سمت چپ گوشی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - نقل مکان کرده است. دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا همانند مدل قبلی و مثل تقریباً تمام گوشی‌ها در لبه سمت راست قرار گرفته‌اند.

در پنل پشتی به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و همچنین نمایشگر ثانویه یا Quick View اشاره شده است. در مجموع به غیر از چینش افقی دوربین و فلش LED، پنل پشتی ریزر 5G نسبت به مدل سال گذشته تفاوت چشمگیری نکرده است.

یکی از بزرگ ترین تغییرات ریزر 5G در مقایسه با ریزر ۲۰۱۹ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - به محل قرارگیری سنسور اثر انگشت مربوط می‌شود. در مدل سال قبل حسگر اثر انگشت در قسمت پایینی پنل جلو یا همان چانه تعبیه شده بود، اما در مدل جدید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - به پنل پشت و درون لوگوی M نقل مکان کرده است.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، ریزر 5G از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵، ۸ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۲۸۴۵ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - موتورولا احتمالا روز ۱۹ شهریور از این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زنجان استان زنجان - گوشی رونمایی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone