🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19803.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر و برخی مشخصات هواوی واچ GT 2 پرو فاش شد

پیشتر شایعه‌ای منتشر شد که از ساخت ساعت هوشمند جدیدی به نام واچ فیت توسط هواوی خبر می‌داد. ظاهراً سازنده چینی در حال توسعه اسمارت‌واچ دیگری به نام واچ GT 2 پرو هم است که ...

پیشتر شایعه‌ای منتشر شد که از ساخت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - ساعت هوشمند جدیدی به نام واچ فیت توسط هواوی خبر می‌داد. ظاهراً سازنده چینی در حال توسعه اسمارت‌واچ دیگری به نام واچ GT 2 - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - پرو هم است - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - که در ادامه برخی از مشخصات و تصویر منتسب به آن را ملاحظه می‌کنید.

هواوی واچ GT 2 پرو دستکم در دو مدل کلاسیک و اسپورت و در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه می‌شود، اما در حال حاضر در مورد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - سایزها و تفاوت‌های بین آنها اطلاعاتی منتشر نشده است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان

با نگاه به تصاویری که از این محصول منتشر شده‌اند می‌توان به حاشیه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - کمتر آن نسبت به مدل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - پایه پی برد و به نظر می‌رسد به اولین نسل هواوی واچ که سال ۲۰۱۵ عرضه شد شباهت پیدا کرده است. طراحی قسمت اتصال بند نیز نسبت به مدل پایه دستخوش تغییر شده و حالا لبه بالایی و پایینی ضخیم‌تر شده‌اند.

در گزارش نوشته شده که هواوی واچ GT 2 پرو از قابلیت‌هایی همچون مقاومت در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری (5ATM)، سیستم نظارت بر سلامت بهبودیافته، بیش از ۱۰۰ مد ورزشی جدید، پایشگر غلظت اکسیژن خون (SpO2) و همچنین پردازشگر گرافیکی ارتقا یافته برخوردار است. همچنین این مدل از اسپیکر برخوردار خواهد بود که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - با نگاه به یکی از تصاویر فاش شده از آن که صفحه تماس را نشان می‌دهد می‌توان به این ویژگی پی برد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان

در ادامه گزارش آمده که هواوی واچ GT 2 - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را با تمام موبایل‌هایی که قابلیت شارژ معکوس دارند شارژ کرد. این محصول با یک بار شارژ تا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان - ۲ هفته شارژدهی خواهد داشت و احتمالاً از سیستم عامل هواوی Lite OS بهره می‌برد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلستان استان گلستان

تصاویری از شارژر آهنربایی هواوی واچ GT 2 پرو نیز منتشر شده که اگر صحت داشته باشد از توان ۱۰ وات (۵ ولت، ۲ آمپر) خبر می‌دهد. البته به دلیل بهره وری انرژی پایین شارژرهای بی‌سیم، خروجی واقعی احتمالا کمتر خواهد بود. این ساعت هوشمند در وب سایت اتحادیه اقتصادی اروپا (EEC) با شماره مدل VID-B19 به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone