تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13648.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل گوشی‌های سری آنر ۵۰ افشا شد

آنر چند روز دیگر از جدیدترین گوشی‌هایش رونمایی می‌کند، اما حالا مشخصات کامل گوشی‌های سری آنر ۵۰ شامل آنر ۵۰، آنر ۵۰ پرو و ۵۰ SE به اینترنت راه پیدا کرده‌اند. مشخصات آنر ۵۰ و ...

آنر چند روز دیگر از جدیدترین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - گوشی‌هایش رونمایی می‌کند، اما حالا مشخصات کامل گوشی‌های سری آنر ۵۰ شامل آنر ۵۰، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - آنر ۵۰ پرو و ۵۰ SE به اینترنت راه پیدا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - کرده‌اند.

آنر ۵۰ 5G به نمایشگر ۶.۵۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - مجهز می‌شود که درون آن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. برادر بزرگترش، آنر ۵۰ پرو از نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و دارای دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای ۳۲ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

ابعاد آنر ۵۰ برابر ۱۵۹.۹۶ در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - ۷۳.۷۶ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - در ۷.۷۸ میلی‌متر خواهد بود و وزنش به ۱۷۵ گرم می‌رسد. ابعاد مدل پرو آن برابر ۱۶۳.۴۶ در ۷۴.۶۶ در ۸.۰۵ میلی‌متر است و وزنی برابر ۱۸۷ گرم خواهد داشت.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران
آنر ۵۰ در سمت چپ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - و آنر ۵۰ پرو در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - سمت راست

این گوشی‌های هوشمند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - به چیپ اسنپدراگون 778G مجهز می‌شوند و در حالی که مدل استاندارد باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - خواهد داشت، مدل پرو از باتری کوچکتر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‎‌برد. مدل استاندارد از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و کاربران در مدل پرو می‌توانند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی استفاده کنند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - که در ۲۵ دقیقه باتری را کاملا شارژ می‌کند.

این محصولات آنر با دوربین اصلی چهارگانه یکسان از راه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - می‌رسند که شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - تشخیص - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - عمق می‌شود.

مشخصات آنر ۵۰ SE

آنر برای این گوشی هوشمند نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس درنظر می‌گیرد که البته از نوع LCD خواهد بود. درون این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - پنل، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. پنل پشتی‌اش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی را میزبانی خواهد کرد که توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران
آنر ۵۰ SE

آنر ۵۰ SE با چیپ دیمنسیتی ۹۰۰ به همراه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی از راه می‌رسد.

تمام گوشی‌های سری آنر ۵۰ دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر ساری استان مازندران - Magic UI 4.2 خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone