🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15140.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی پرچمدار معرفی نشده ولوت ۲ پرو را به کارمندانش در کره می‌فروشد

ال‌جی زمانی که خبر خروجش از بازار گوشی‌های هوشمند را اعلام کرد، مشغول توسعه چندین دستگاه از جمله یک گوشی رول‌شونده بود. ظاهرا کره‌ای‌ها روی یک پرچمدار جدید به نام ولوت ۲ پرو هم کار ...

ال‌جی زمانی که خبر خروجش از بازار گوشی‌های هوشمند را اعلام کرد، مشغول توسعه چندین دستگاه از جمله یک گوشی رول‌شونده بود. ظاهرا کره‌ای‌ها روی یک پرچمدار جدید به نام ولوت ۲ پرو هم کار می‌کردند. حالا ال‌جی این محصولات را به کارمندانش در کره جنوبی می‌فروشد.

مدت‌ها پیش از اینکه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر دستجرد استان قم - ال‌جی رسما اعلام کند که دیگر در بازار گوشی‌های فعالیتی ندارد، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره گوشی رول‌شونده آن بودیم و حتی در نمایشگاه CES 2021، کره‌ای‌ها تیزر کوتاهی از آن منتشر کردند.

اگرچه با خروج ال‌جی از بازار، کاربران دیگر نمی‌توانند به چنین محصولی دست یابند، اما کارکنان این کمپانی می‌توانند، البته جزئیاتی درباره قیمت و تعداد دستگاه‌ها منتشر نشده است.

ال‌جی در کنار این محصول که قیمت بالایی هم باید داشته باشد، یک گوشی دیگر را هم می‌فروشد که آن، ولوت ۲ پرو است. این کمپانی نزدیک به ۳۰۰۰ نسخه از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر دستجرد استان قم - این موبایل را با قیمت ۱۷۰ دلار به کارکنانش واگذار می‌کند. پرسنل این شرکت حداکثر می‌توانند دو نسخه از آن را بخرند و البته فروش مجددش هم ممنوع - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر دستجرد استان قم - است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر دستجرد استان قم

ال‌جی از این گوشی به مدت ۶ ماه پشتیبانی سخت افزاری می‌کند ولی خبری از بروزرسانی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر دستجرد استان قم - نرم افزاری برای این دستگاه نیست که البته منطقی است.

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و انرژی‌اش را یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. قیمت ۱۷۹ دلار برای چنین محصولی شگفت‌انگیز است، مخصوصا با توجه به قیمت ۵۹۹ دلاری ال‌جی ولوت.

ال‌جی ولوت ۲ پرو از دکمه‌های حساس به فشار بهره می‌برد و در رنگ‌های مختلفی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر دستجرد استان قم - از جمله مشکی و برنزی در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد. در جعبه این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر دستجرد استان قم - دستگاه دو قاب ژله‌ای هم قرار دارد. طراحی این دستگاه شباهت زیادی به نسخه اصلی ولوت دارد و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه‌گانه به چشم می‌خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone