🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33605.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از هدست واقعیت ترکیبی HMD Odyssey Plus برای ویندوز رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ رسماً تایید کرده که مشغول توسعه مدل بهبودیافته ای از هدست واقعیت ترکیبی Odyssey است. این هدست جدید که این بار Samsung HMD Odyssey Plus نام گرفته قرار است تجربیاتی واقع گرایانه روی ...

کمپانی سامسونگ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رسماً تایید کرده که مشغول توسعه مدل بهبودیافته ای از هدست واقعیت ترکیبی Odyssey است. این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هدست جدید که این بار Samsung HMD Odyssey Plus نام گرفته قرار است تجربیاتی واقع گرایانه روی پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز ارائه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کند. به گفته سامسونگ فروش این هدست از روز 22 اکتبر در وب سایت خود کمپانی و نیز مایکروسافت آغاز می شود و اواخر امسال می توان منتظر عرضه آن با قیمت خرده فروشی 500 دلار بود.

این هدست جدید به دو نمایشگر 3.5 اینچی امولد مجهز شده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که رزولوشن 1440x1600 پیکسل به ازای هر چشم را به نمایش در می آورند. صدای 360 درجه ای هدست سامسونگ اصوات سه بعدی را شبیه سازی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد و کنترلرهایی با آزادی عمل 6 درجه ای نیز درون جعبه دستگاه قرار خواهد داشت که تجربه واقعیت مجازی را غنی تر از پیش می کنند.

هدست سامسونگ HDM Odyssey Plus وزنی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - معادل نیم کیلوگرم دارد و همراه با نقابی 146 میلی متری از راه می رسد. سامسونگ مدعی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده که برخلاف وزن نسبتاً زیاد دستگاه، هدست جدید به راحتی قابل تنظیم است تا کاربران مختلف، تجربه ای به یک اندازه دلچسب از واقعیت مجازی داشته باشند.

مشخصات هدست واقعیت ترکیبی جدید سامسونگ شباهت زیادی به مدل سال پیش دارد و هر دو دستگاه با قیمتی یکسان عرضه می شوند. سوال اصلی اما اینجاست که آیا واقعاً بازاری برای هدست های واقعیت ترکیبی وجود دارد یا خیر. این دیوایس ها معمولاً بسیار گران قیمت هستند و ضمناً مشتریان هم دیگر مثل دو سال پیش درگیر تب و تاب - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هدست های واقعیت مجازی نیستند؛ این را هم فراموش نکنیم که آکیلس، بازیگر بزرگ این حوزه اخیراً از هدستی مستقل از پی سی با قیمتی بسیار معقول تر رونمایی کرد.

- تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرهام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
جسارتا نمایندگی شما آیا ورزش کلیبر هم اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در ورزش شهر کلیبر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone