🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38674.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامانه آنلاین گمرک برای رجیستری موبایل های مسافرتی راه اندازی شد

کلاف سردرگم موبایل های مسافرتی از آغاز طرح رجیستری روز به روز به سمت سادگی پیش رفته و اشکالات و ایراداتش با تمهیدات گوناگون حل و فصل می‌شود. حدود یک ماه پیش بود که «حسین ...

کلاف سردرگم موبایل های مسافرتی از آغاز طرح رجیستری روز به روز به سمت سادگی پیش رفته و اشکالات - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و ایراداتش با تمهیدات گوناگون حل و فصل می‌شود. حدود یک ماه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پیش بود که «حسین فلاح»، رئیس سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) خبر از راه‌اندازی سامانه‌ای توسط گمرک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داده بود که با ایجاد آن بسیاری از مشکلات رجیستری موبایل های مسافرتی رفع رجوع می‌شد. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حالا سازمان گمرک کشور به طور رسمی از این سامانه رونمایی کرده و جزییات بیشتری درباره آن منتشر کرده که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خبر از هموار کردن مسیر طرح رجیستری برای مسافرین می‌دهد.

حسین فلاح خبر از مهلت پانزده روزه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای رجیستری موبایل‌های مسافرین داده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بود که این رقم در طرح نهایی کمی کاهش یافته و به یک فرصت ده روزه تبدیل شده است. پیش‌تر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اگر مسافری عوارض مالیاتی دستگاه موبایل خود را در همان بدو ورود به کشور پرداخت نمی‌کرد، مهلت جبرانی برای او در نظر گرفته نمی‌شد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و کاربر صرفا می‌توانست در طی یک دوره 30 روزه خدمات مخابراتی را از اپراتورها دریافت کند، اما حالا این مشکل برطرف شده و مسافرین فرصتی 10 روزه را در اختیار دارند تا  IMEI موبایل را در سامانه جدید ثبت و بعد از پرداخت حق عوارض، دستگاه مورد نظر را فعال کنند

تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران با ارسال بخشنامه‌ای با اشاره به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نامه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک به این موارد تاکید شده است:

  • کلیه مسافران ورودی مکلفند حداکثر ظرف ده روز از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تاریخ ورود به کشور نسبت به ثبت IMEI تلفن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همراه خود در سامانه مربوطه به آدرس اینترنتی http://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister اقدام نمایند.
  • مسافرین از طریق سامانه مذکور با احتساب 80 دلار معافیت نسبت به پرداخت حقوق و عوارض و مالیات بر ارزش افزوده مابقی ارزش گمرکی یک دستگاه تلفن همراه برای هر مسافر (حسب ارزش‌های گمرکی مندرج در سامانه) وفق مقررات مسافری اقدام نماید.
  •  با عنایت به نامه صدرالذکر معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌المللی آدرس اینترنتی http://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
    جهت ثبت IMEL تلفن همراه راه‌اندازی گردیده و لینک آدرس و دستورالعمل اجرایی سامانه مذکور بر روی پورتال گمرک قابل رویت می‌باشد، لذا ضمن اطلاع‌رسانی تأکید نمایید اطلاعات مربوطه صرفاً در لینک مذکور درج و ثبت شود.
  • در صورت درخواست مسافر جهت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - انجام عملیات فوق‌الذکر، در هنگام - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ورود گمرک مربوطه باید از طریق لینک مذکور نسبت به انجام فرآیند ثبت رجیستری اقدام نماید.
  •  تأکید می‌گردد با عنایت به بند 2 صورتجلسه فوق‌الذکر مراتب فوق به طریق مقتضی با نصب بنر، تابلو و توزیع بروشور به مسافرین ورودی و خروجی اطلاع‌رسانی و همچنین مقرر فرمایند نسبت به  اعلام مراتب به شرکت‌های هواپیمایی جهت اطلاع‌رسانی به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مسافران به طریق مقتضی اقدام شود.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

پیش از این روابط عمومی گمرک در گفتگو با دیجیاتو درباره بندآخر این بخشنامه یعنی توزیع بروشور و نصب بنر در محیط فرودگاه و... خبر داده بود و اظهار داشته بود که راه‌اندازی سامانه‌ آنلاین صرفا برای واردات تجاری بنا به شرایطی خاص امکان پذیر خواهد بود و برای مسافرین عادی این امر میسر نخواهد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شد، چرا که پیدا کردن شخص و دریافت عوارض از او کار دشواری خواهد بود. اما حالا به نظر می‌رسد که با هماهنگی بیشتر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و دقیق‌تر نهادهای مختلف فعال در طرح رجیستری این نواقص - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برطرف شده و معافیت 80 دلاری در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کنار این مسئله، واردات موبایل مسافرتی را(که 16 درصد عوارض گمرکی دارد) راحت تر کرده است.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است با توجه به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اطلاع‌رسانی‌‌ای که توسط وزیر ارتباطات صورت گرفته، انتقال اطلاعات از سامانه گمرک به سامانه همتا ممکن است اندکی زمانبر باشد و تلفن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همراه به‌محض پرداخت حقوق گمرکی در سامانه همتا ثبت نشود که نهایتا با تاخیر این اتفاق خواهد افتاد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و موبایل مذکور در طرح رجیستری ثبت می‌شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone