🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38672.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ساندار پیچای از اهمیت هوش مصنوعی می گوید؛ مقایسه با آتش و برق

ساندار پیچای مدیر عامل اجرایی گوگل به تازگی در مورد هوش مصنوعی اظهار نظر کرده. او در این مورد اعلام نموده هوش مصنوعی در حال حاضر یکی از عمیق ترین مواردی است که انسان در ...

ساندار پیچای مدیر عامل اجرایی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گوگل به تازگی در مورد هوش مصنوعی اظهار نظر کرده. او در این مورد اعلام نموده هوش مصنوعی در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حال حاضر یکی از عمیق ترین مواردی است که انسان در حال - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کار روی آن است. پیچای همچنین این موضوع را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از حیث اهمیت با مواردی مانند برق و  آتش مقایسه کرده است.

این مدیر هندی تبار که مهمان برنامه ای در رسانه خبری «MSNBC» بوده اعلام کرده هوش مصنوعی از مواردی مانند آتش و برق نیز عمیق تر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است. به عقیده او - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - انسان ها یاد گرفتند که آتش را مهار کنند و از آن بهره ببرند ولی در عین حال نیاز داشتند که بر معایب آن نیز غلبه پیدا کنند. بدین ترتیب او اعتقاد دارد هوش مصنوعی نیز مزایا و معایب خودش را دارد. پیچای می گوید که هوش مصنوعی می تواند به حل معضل تغییرات آب و هوایی و حتی درمان سرطان کمک نماید.

این اظهار نظرهای پیچای در حالی مطرح شد که گوگل به طور گسترده ای در حال کار روی فناوری های مرتبط با  هوش مصنوعی است و به عنوان یکی از سردمداران این زمینه به حساب می آید.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در این گفتگو، مجری بارها از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مدیر اجرایی گوگل در مورد تأثیر [منفی] هوش مصنوعی بر مشاغل و نیز دیدگاه خوب و روشنی که درباره این فناوری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مخرب از سوی فعالین سیلیکون وَلی در مورد آینده آن تصور می شود، سوال کرد. مجری در این زمینه گفت: «مشاغلی مثل رادیولوژیست را در نظر بگیرید. شاید نیازی به وکلا نداشته باشید که [این مسئله] شاید برای بسیاری خوشایند باشد... شما نیازی به حسابدار نخواهید داشت».

پیچای در پاسخ اعلام کرد که انسان ها حق دارند نگران باشند، ولی باید پیشرفت این تکنولوژی را بپذیرند. او - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در این مورد گفت:

«تاریخ نشان داده کشورهایی که تعلل می کنند، از فرصت ها به خوبی استفاده نمی کنند. بدین ترتیب باید تغییرات را بپذیرید».

اشاره می کنیم که پیش از این بسیاری از دانمشمندان و افراد سرشناس در مورد خطرات هوش مصنوعی هشدار داده بودند. به عنوان نمونه ایلان ماسک حتی هشدار داده بود که هوش مصنوعی می تواند منجر به بروز جنگ جهانی سوم شود. برخی دیگر از جمله استیون هاوکینگ هشدار داده بودند که هوش مصنوعی می تواند در آینده جای انسان را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - روی زمین بگیرد؛ البته چندی بعد این دانشمند تا حدودی از موضع خود کوتاه آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone