🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38671.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سونی: از نمایشگر OLED با کیفیت 4K نا امید نخواهید شد

اخیراً شایعه شده که سونی قصد دارد، پرچمدار بعدی خود را به یک نمایشگر OLED با کیفیت 4K مجهز کند که این مهم برای تلفن‌های هوشمند اتفاق بی سابقه‌ای خواهد بود. لو رفتن برگه‌ای از مشخصات گجت ...

اخیراً شایعه شده که سونی قصد دارد، پرچمدار بعدی خود را به یک نمایشگر OLED با کیفیت 4K مجهز کند که این مهم برای تلفن‌های هوشمند اتفاق بی سابقه‌ای خواهد بود. لو رفتن برگه‌ای از مشخصات گجت یاد شده و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - لیست استخدامی جدید سونی، تنور - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شایعات را گرم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کرده و نشان می‌دهد که کمپانی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ژاپنی در حال تحقیق روی نمایشگرهای OLED با کیفیت 4K بوده و قصد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دارد همه را شگفت‌زده کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

«هیتوشی اوساوا» یکی از مدیران ارشد سونی اروپا در این‌باره می‌گوید:

«تنها می‌توانم بگویم که ما روی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نمایشگر‌های OLED سرمایه گذاری کرده‌ایم و به زودی ماتریس‌های OLED را که پیشتر وجود نداشتند، طراحی خواهیم نمود. قدم بعدی رسیدن به کیفیت 4k خواهد بود و مطمئن باشید که نا امید نخواهید شد.»

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

مسلم است که سونی در حال آزمایش گزینه‌های گوناگونی است تا سری اکسپریا‌ی خود را ارتقا بخشد اما دلایلی وجود دارند که احتمال رونمایی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از اکسپریایی مجهز به صفحه نمایش OLED را در نمایشگاه MWC 2018 پایین می‌آورند؛ مهم‌ترین علت می‌تواند این باشد که سونی تا به حال تلفن هوشمندی با نمایشگر OLED عرضه نکرده است.

حتی شرکت دیگری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نیز تا به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حال چنین موبایلی طراحی نکرده است. تنها شایعاتی در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رابطه با سامسونگ وجود دارد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که از فعالیت این شرکت کره‌ای روی پنل‌های 4K OLED با تراکم پیکسل خارق العاده‌ی 801ppi خبر می‌دهد. در صورت درست بودن شایعه‌ی مطرح شده، بعید است که سامسونگ به شرکت دیگری اجازه دهد اولین موبایل‌های مجهز به نمایشگر OLED با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کیفیت 4K را معرفی کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

البته نمی‌توان توانایی مهندسین خط طراحی و تولید موبایل‌های سونی را دست کم گرفت. هرچه باشد کمپانی یاد شده تنها تولید کننده‌ای است که نمایشگر تلفن‌های هوشمندش از کیفیت 4K (اکسپریا XZ پریمیوم) برخوردارند.

به هر حال با شروع نمایشگاه‌ MWC 2018 صبح روز هفتم اسفندماه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به همه‌ی ابهامات پاسخ داده خواهد شد و مشخص می‌شود که بالاخره اکسپریا XZ Pro از یک نمایشگر OLED با کیفیت 4K برخوردار خواهد بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone