🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38679.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

صدها هزار کاربر آمریکایی توییتر تحت تاثیر تبلیغات اکانت های روسی قرار گرفته اند

توییتر از ماه ها پیش در حال تحقیق در مورد مداخله روس ها در انتخابات آمریکا از طریق این پلتفرم بوده و حالا نتایج تحقیقات خود را منتشر کرده که حاکی از تاثیرگذاری گسترده سازمان ...

توییتر از ماه ها پیش در حال تحقیق در مورد مداخله روس ها در انتخابات آمریکا از طریق این پلتفرم بوده و حالا نتایج تحقیقات خود را منتشر کرده که حاکی از تاثیرگذاری گسترده سازمان های روسی بر این انتخابات است.

بر این اساس دولت روسیه وظیفه مداخله در انتخابات آمریکا را بر عهده «آژانس تحقیقات اینترنت» IRA - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قرار داده بود که دفتر مرکزی آن در سن پترزبورگ قرار دارد.

مسئولان توییتر در این گزارش که در قالب - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تحقیقاتی دامنه دار به کنگره ارائه شده، مدعی شده اند که 677 - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هزار کاربر آمریکایی به نحوی با اکانت های مربوط به IRA تعامل داشته اند.تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تکاب استان آذربایجان غربیعلاوه بر این توییتر تا کنون 3814 حساب کاربری مربوط IRA را شناسایی کرده که 175 هزار توییت را در رابطه با انتخابات ارسال کرده اند. این میزان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بالغ بر 8 درصد از کل توییت های انتخاباتی است و علاوه بر این 50 هزار اکانت خودکار نیز فعالیت مشابهی داشته اند.

اگرچه تعداد کاربرانی که در توییتر تحت تاثیر روس ها قرار گرفته اند نسبت به فیسبوک و اینستاگرام با 140 هزار قربانی به مراتب - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کمتر است اما 677 هزار نفر به هیچ وجه رقم کمی نیست و می تواند بر نتیجه هر انتخاباتی تاثیر گذار باشد.

بررسی های توییتر هنوز تمام نشده و احتمالا در آینده ابعاد بیشتری از نقش سازمان تحقیقات اینترنت روسیه در انتخاب دونالد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ترامپ روشن خواهد شد.

این کمپانی اعلام کرده که برای جلوگیری از تکرار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چنین مسائلی در انتخابات میان دوره ای سال جاری میلادی، حساب های کاربری مربوط به نامزدها را تائید کرده و معیارهای ضد اسپم خود را نیز بهینه سازی خواهد کرد.

علاوه بر این در صورتی که کاربری اکانت های مربوط به مداخله گران را دنبال کرده یا مطالب آنها را لایک و ریتوییت کند، هشارهای لازم از طریق ایمیل برای وی ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone