🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19285.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

میلیون‌ها کاربر با وجود اتمام پشتیبانی همچنان از ویندوز ۷ استفاده می‌کنند

آمارها نشان می‌دهند که با وجود گذشت نزدیک به یک سال از توقف پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ میلیون‌ها کاربر همچنان در حال استفاده از این نسخه هستند. بسیاری از کاربران تا زمانی که کامپیوتر ...

آمارها نشان می‌دهند که با وجود گذشت نزدیک به یک سال - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - از توقف پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ میلیون‌ها کاربر همچنان در حال استفاده از این نسخه هستند.

بسیاری از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - کاربران تا زمانی که کامپیوتر بدون مشکل کار کند اصلاً اهمیتی به نسخه ویندوز نمی‌دهند. این مشکلی است که مایکروسافت برای تشویق کاربران به آپدیت کردن ویندوز مواجه است. غول نرم افزاری پشتیبانی از ویندوز ۷ را دی ماه سال قبل متوقف کرد، اما بسیاری از کاربران PC در دنیا همچنان در حال استفاده از این نسخه هستند.

محاسبه آمار دقیق کاربران فعلی ویندوز سون مشکل است. متخصصین می‌گویند با وجود اتمام پشتیبانی مایکروسافت از این سیستم عامل در سال قبل، حدود ۲۰۰ میلیون کامپیوتر در سراسر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - دنیا همچنان در حال استفاده از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - این سیستم عامل هستند. گزارش Digital Analytics Program دولت آمریکا نشان می‌دهد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - که تا دسامبر ۲۰۱۹، روی ۱۸.۹ درصد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - از کامپیوترها ویندوز ۷ نصب شده است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران

آمارهای پایان سال ۲۰۲۰ نیز نشان می‌دهند روی حدود ۸.۵ درصد از کامپیوترهای ویندوزی ویندوز ۷ نصب شده است. این آمار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - کاهش قابل ملاحظه‌ای را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد اما همچنان از کاربران بالای این سیستم عامل خبر می‌دهد.

همانطور که پیشتر اشاره شد محاسبه آمار دقیق کاربران ویندوز هفت مشکل است، اما مسئله واضح این است که تعداد قابل ملاحظه‌ای از کاربران معمولی و شرکتی همچنان در حال استفاده از این سیستم عامل منسوخ شده هستند. آمارهای وب سایت تحلیلگر NetMarketShare نشان می‌دهد که سهم کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۷ از بازار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - حدود ۲۱.۷ درصد است. Global Stats نیز - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - جمعیت کامپیوترهای ویندوز ۷ را حدود ۱۷.۷ درصد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - تخمین زده است.

در ادامه گزارش نوشته شده که رسیدن به یک آمار دقیق مشکل است، اما با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - توجه به معیارهای موجود دستکم ۱۰۰ میلیون کامپیوتر مجهز به ویندوز ۷ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - در دنیا وجود - تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران - دارد و آمار واقعی احتمالاً بسیار فراتر از این میزان است. مایکروسافت به برخی کاربران اجازه داده تا در ازای پرداخت هزینه همچنان بروزرسانی‌های امنیتی را برای این نسخه دریافت کنند. پیش‌بینی می‌شود آمار کامپیوترهای ویندوز ۷ در سال ۲۰۲۱ به طور قابل توجهی کاهش یابد.

- تعمیرات مایکروفر سام در شهر متل قو استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone