🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32437.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اکسپریا XZ3 به دوربین تک لنز 47 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

در هفته های اخیر تصاویر و رندرهای مختلفی از موبایل سونی اکسپریا XZ3 منتشر شده که اکثراً از وجود ماژول دوربین دوگانه در پرچمدار بعدی این کمپانی خبر می دهند. [digipullqoute place="right"]سونی احتمالاً ماژول دوربین ...

در هفته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - های اخیر تصاویر و رندرهای مختلفی از موبایل سونی اکسپریا XZ3 منتشر شده که اکثراً از وجود ماژول دوربین دوگانه در پرچمدار بعدی این کمپانی خبر می دهند.

سونی احتمالاً ماژول دوربین دوگانه را برای نسخه پریمیوم پرچمدار خود در نظر گرفته است

اما اخیراً حساب توییتری OnLeaks که جدیدترین اطلاعات و اخبار دنیای موبایل را افشا می کند، کلیپی کوتاه از رندر سه بعدی اکسپریا XZ3 منتشر کرده که نشان می دهد این تلفن هوشمند از یک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - دوربین تک لنز بهره مند خواهد بود. بدین ترتیب احتمال می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - رود که مانند نسل قبل، کمپانی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - سونی ماژول - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - دوربین دوگانه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - را برای نسخه پریمیوم پرچمدار خود در نظر گرفته باشد.

از نقطه نظر طراحی، پرچمدار سونی با کناره های خمیده و بدنه صیقلی، زیبا و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - براق به نظر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - می رسد که البته این نوع طراحی، نقطه ضعف هایی مانند مقاوت پایین در مقابل ضربه و همچنین جذب بیش از حد اثر انگشت را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - نیز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارد.

از سوی دیگر اطلاعات منتشر شده در بنچمارک GFX نشان می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - دهند که دوربین مورد استفاده در XZ3 از سنسور 47 مگاپیکسلی بهره مند است و مانند تمام پرچمداران جدید، توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 4K را هم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان

با توجه به بنچمارک، اکسپریای بعدی سونی با پردازنده هشت هسته ای 2.7 گیگاهرتزی (احتمالاً اسنپدراگون 845) و گرافیک آدرنو 630 در زمینه توان پردازشی عملکرد بی نقصی خواهد داشت. همچنین حافظه داخلی 64 گیگابایتی در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - کنار رم 6 گیگابایتی خیال کاربر را از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - این نظر راحت خواهند کرد. در ضمن یک باتری 3240 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی دستگاه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - را به عهده خواهد داشت.

گفتنی است سونی اکسپریا XZ3 به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه IFA امسال به بازار معرفی می شود و ممکن است از همان ابتدا به اندروید - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - P مجهز شده باشد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندر انزلی استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone