🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32430.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گفتگو با مدیر اجرایی الکامپ: محتوای نمایشگاه را ارتقاء داده‌ایم

به عقیده مدیر اجرایی الکامپ، بزرگترین تغییری که امسال در این نمایشگاه شاهدش خواهیم بود افزایش کیفیت محتوای آن است. «مهدی حیدری» در یک گفتگوی دوستانه با دیجیاتو به این موضوع اشاره می‌کند که استراتژی‌های ...

با حیدری از نمایشگاه الکامپ و همزمانی‌ آن با شرایط اقتصادی فعلی هم صحبت می‌کنیم؛ حتی وقتی در مورد سختی‌ها و این شرایط صحبت می‌کند باز هم لبخند در صورتش پیداست. 

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان

امیر مستکین - دیجیاتو: با توجه به اینکه سال گذشته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - در میان اعضای کمیته اجرایی نمایشگاه بودید و امسال مدیر اجرایی نمایشگاه هستید، الکامپ امسال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - در حوزه اجرا با سالهای قبل چه تفاوتی می‌کند؟ 

مهدی حیدری، مدیر اجرایی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - نمایشگاه الکامپ: به لحاظ سیاست و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - استراتژی، سازمان نظام صنفی جلو برنده‌ی همان استراتژی‌های سال‌های قبل است اما سعی کرده است تا به لحاظ محتوایی خلاقیت و ابتکار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - در این نمایشگاه دیده شود. از جمله این ابتکارات، بحث الکام تاکز است - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - که برای اولین بار اجرا می‌شود. در این بخش اساتید، مسئولان، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - نخبگان و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - خبرگان صنفی مسائل روز و آینده فناوری اطلاعات را توضیح می‌دهند. الکام تاکز در واقع یک حلقه ارتباطی میان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - استارتاپ و ترندهاست؛ آنچه امروز در دنیای تکنولوژی است و آنچه در آینده در این فضا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - خواهیم دید.

از سوی دیگر الکام ترندز هم امسال یک سالن مستقل دارد و در سالن شماره ۲۷ برگزار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌شود. سعی کردیم شرکت‌هایی که در حوزه فناوری بیگ‌دیتا، هوش مصنوعی و فضای ابری فعال هستند، به شکل متمرکز در سالن ۲۷ حضور پیدا کنند. البته امیدواریم این بخش به شکل ایده‌آل در سال آینده اجرا شود.

از طرفی امسال یک تفاوت دیگر با سال‌های گذشته، رجیستر و ثبت نام آنلاین بازدیدکنندگان است که باعث می‌شود بتوانند به شکل رایگان از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

هدف از داشتن یک سالن برای الکام ترندز چیست؟

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان

هدف ما این بود که به نمایشگاه الکامپ جهت بدهیم. به این مفهوم که شرکت‌هایی در سالن الکام ترندز حضور داشته باشند که فراتر از مسائل روز فعالیت می‌کنند و بتوانند در این سالن گرد هم باشند تا سازمان نظام صنفی هم به شکل متمرکز مشکلاتشان را بشنود. این شرکت‌ها تکنولوژی‌های نوینی را پیش می‌برند و ممکن است موضوع - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - کسب‌وکارشان با چالش روبه‌رو باشد. اما اگر بدانند عده‌ای همراهشان هستند و افق دید بهتری را برایشان ایجاد کنیم، خودشان را بهتر با شرایط وقف می‌دهند.

تصور می‌کنید که امسال به جز الکام استارز، کدام قسمت‌های دیگر از نمایشگاه مورد توجه باشند؟

از لحاظ اجرایی وظیفه ما این است تا کاری کنیم که تمام بخش‌ها توجه ببینند و بازدید از آنها به سادگی صورت پذیرد. پس از نمایشگاه با آمار و ارقام در این مورد صحبت می‌کنیم. اما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای اینکه این بازدید آسان‌تر شود، امسال سالن‌ها را بر اساس موضوعات فعالیت شرکت‌ها، دسته بندی کرده‌ایم. بازدیدکنندگان هم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌توانند بر اساس علاقه‌ای که به هر موضوع دارند، خیلی ساده به هر بخش سر بزنند.

به هر حال کارکرد نمایشگاه، کارکرد تجاری است. حداقل دستاوردش این است که مجموعه‌ها و شرکت‌های تجاری در طول یک سال می‌توانند خیلی از مخاطبین و مشتریان خود را ببینند یا قراردادهای جدید عقد کنند. بیشتر می‌توان گفت که نمایشگاه، باعث تحکیم شرایط و روابطی است که بین اعضای صنف برقرار بوده. البته این بهترین مکان است تا شرکت‌ها دستاوردهای جدید خود را به نمایش بگذارند.

در آخرین کنفرانس خبری گفتید که بسیاری از شرکت‌های کامپیوتری به دلیل شرایط موجود، وضعیت اقتصادی جالبی ندارند و یکی از امید‌هایشان همین نمایشگاه است. الکامپ چقدر می‌تواند در بحث اقتصادی به شرکت‌ها کمک کند؟

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان

عده‌ای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - تصور می‌کنند که با پیشرفت تکنولوژی، پهنای باند و آمدن فناوری‌های نوین، نمایشگا‌ه‌ها کارکرد خود را از دست داده‌اند. ما به این موضوع اعتقاد نداریم و می‌گوییم نمایشگاه‌ها هنوز کارکردهایی دارند که آن دنیای مجازی و صفحات اینترنتی نمی‌تواند آن کارکرد را نشان دهد. بنابراین یکی از ابزارهای توسعه بازار و رونق بخشیدن به بازار، برپاشدن همین نمایشگاه‌هاست.

در نمایشگاه شور و هیجانی وجود دارد که قابل لمس است. این هیجان به چرخه بازار هم کمک می‌کند. انرژی‌های مثبتی که در این فضا وجود دارد نقش محرک دارد. برای مثال جوانی در فکر این است که شرکتی را ثبت کند و ایده‌اش را پیگیری کند. می‌آید و ۴۰۰ استارتاپ را یکجا می‌بیند و پیش خود می‌گوید حالا وقتش است و چرا باید صبر کرد. این‌ها همه کارکردهایی است که نمایشگاه دارد و می‌شود از آن استفاده کرد.

تحریم‌های جدیدی پیش روی ایران است. از طرفی حال اقتصاد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم زیاد خوب نیست. این مسائل چقدر در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - روند برگزاری نمایشگاه امسال تاثیرگذار خواهد بود؟

تحریم‌ها بی‌تاثیر نیست اما امروز که در شرایط سخت قرار گرفته‌ایم، در کنار هم قرار گرفتن شرکت‌های داخلی و کمک خود این شرکت‌ها به هم شاید بتواند اثر تحریم‌ها را کمرنگ‌تر کند. اگر شرایط به این شکل جلو نمی‌رفت میزبان شرکت‌های خارجی بیشتری هم در الکامپ بودیم اما وقتی شرایط اینطور نیست، باید با داشته‌های خودمان شرایط را فراهم کنیم.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان

گاهی می‌گوییم که این تحریم‌ها می‌تواند منشا حرکت شود. امروز بازار IT در ایران، مخصوصاً بخش نرم‌افزار، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - بسیار وابسته به بخش درونی است. باید همین بازار را بیشتر را تقویت کنیم. حالا که شرکت‌های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - خارجی حضور ندارند، مسیر برای حضور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - پر رنگ‌تر شرکت‌های داخلی مخصوصا در بخش نرم افراز باز است.

تصور می‌کنید آنطور که انتظار داشتید، توانسته‌اید مقدمات نمایشگاه را فراهم کنید؟

در حوزه اجرا، بله اما از طرف دیگر، این همت و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - تلاش شرکت‌های داخلی است که قابل تقدیر است. با وجود اینکه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - چندین اتفاق جدید را در نمایشگاه امسال داشتیم، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - و از طرفی ثبت نام رایگان و اینترنتی بازدیدکنندگان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - و همینطور خبرنگاران، فکر می‌کنم در حوزه اجرا موفقیت خوبی به دست آورده‌ایم.

از لحاظ اجرایی، آیا برنامه ریزی بلندمدتی برای برگزاری الکامپ دارید؟ چراکه مجوز برگزاری به شکل دوره‌ای صادر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌شود. 

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان

ما به عنوان نماینده بخش خصوصی و به عنوان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، قطعا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - برنامه بلند مدت داریم. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - بعضی اوقات مشکلاتی سر راه است؛ عدم صدور مجوز یا موارد مرتبط به برگزاری و غیره را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - سعی می‌کنیم مرتفع کنیم. اگر مسئولین ما افق دید کامل‌تری نسبت به این موضوع داشته باشند و بلندتر فکر کنند، بهتر است که به ما یک مجوز ۵ ساله بدهند چون با چنین مجوزی، قطعاً خروجی و بازدهی ما بسیار بهتر خواهد شد و می‌توانیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام دهیم.

چهار سال است که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - سازمان نظام صنفی تلاش کرده تا نمایشگاه را برگزار کند. نه به دلیل اینکه وارد حوزه خرید و فروش غرفه شود، بلکه هم‌و‌غم سازمان نظام صنفی، ارتقای محتوای نمایشگاه است. کسب‌وکار ما فناوری اطلاعات است و برایمان مهم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - است که بتوانیم به محتوای نمایشگاه توجه کنیم. برنامه ریزی‌های انجام شده هم نشان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بندرترکمن استان گلستان - از همین موضوع دارد. اگر می‌خواستیم صرفاً نمایشگاه داشته باشیم و غرفه فروشی کنیم، مسیرهای دیگری هم وجود داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone