🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17377.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کارکنان آمازون به دریافت رشوه برای دستکاری نظرات و فروش کالاهای ممنوعه متهم شدند

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا به تازگی علیه ۶ فرد که به عنوان مشاور فروشندگان شخص ثالث آمازون به کارکنان این فروشگاه رشوه پرداخت کرده بودند، اعلام جرم کرد. این افراد به کارکنان و پیمانکاران ...

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا به تازگی علیه ۶ فرد که به عنوان مشاور فروشندگان شخص ثالث آمازون به کارکنان این فروشگاه رشوه پرداخت کرده بودند، اعلام جرم کرد.

این افراد به کارکنان و پیمانکاران آمازون ۱۰۰ هزار دلار رشوه پرداخت کرده‌اند تا به اطلاعات داخلی و موارد دیگری که باعث برتری آن‌ها در فضای رقابتی مارکت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - پلیس (Marketplace) بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان می‌شود، دست پیدا کنند. طبق اطلاعات منتشر شده، این طرح حداقل از سال ۲۰۱۷ در جریان است. یکی از دادستان‌های آمریکا، «برایان تی.موران» در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«قربانی نهایی چنین اقداماتی، عموم مردم هستند چرا که کالاهای نامرغوب و حتی خطرناکی که باید از مارکت پلیس حذف می‌شدند را خریداری کرده و تحویل گرفته‌اند.»

ارزش چنین اقداماتی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده که نه تنها با افزایش فروش محصولات برخی فروشندگان، بلکه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - با تخریب رقبا نیز به دست آمده است. چندین روش مختلف برای دستکاری محصولات درنظر گرفته شده بود. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - مثال این افراد از کارکنان درخواست کرده بودند که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - کالاها یا حساب‌های تعلیق شده یا حتی ممنوع شده را دوباره وارد فروشگاه کنند.

طبق اعلام وزارت دادگستری آمریکا، برخی از آن‌ها کالاهای مصرفی الکترونیکی بوده‌اند که امکان آتش گرفتن آن‌ها وجود داشته یا اینکه برای استفاده توسط انسان مورد تایید قرار نگرفته بودند. علاوه بر بازگرداندن این کالاها به فروشگاه، کارکنان بررسی‌های مربوط به آن‌ها را نیز تغییر داده بودند و نظرات مثبتی درباره آن‌ها منتشر کرده بودند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان

علاوه بر این موارد، کارکنان حمله علیه فروشندگانی که با مشتریان مشاوران رقابت می‌کردند را نیز تسهیل کرده‌اند. این افراد اطلاعاتی درباره درآمد، پایگاه مشتریان و حتی تامین‌کنندگان را در اختیار مشتریان مشاوران قرار داده‌اند. این ۶ مشاور آمازون همچنان به الگوریتم‌های بسیار سری این مارکت پلیس نیز دسترسی پیدا کرده بودند.

با پرداخت رشوه یک مزیت دیگر نیز در اختیار فروشندگان شخص ثالث قرار گرفت که آن، فضای بیشتر در انبار بود. این فروشندگان همچنین توانسته بودند برای فروش کالاهای محدود یا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - ممنوع شده مانند لوازم آرایشی و کیت‌های مربوط به باز کردن قفل‌ها نیز تاییدیه دریافت کنند. کارکنان آمازون که در این طرح مشارکت داشتند همچنین به فروشندگان برای موفقیت در کمپین‌های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - تبلیغاتی مشاوره داده‌اند.

در صورتی که این ۶ نفر در دادگاه متهم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - شناخته شوند، باید منتظر احکام سنگینی باشند. هر کدام از آن‌ها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - شاید مجبور - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - به تحمل بیش از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گلستان استان گلستان - دو دهه حبس شوند و همچنین نیم میلیون دلار جریمه پرداخت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone