🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32433.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه موبایل جیمیل در آپدیت بعدی خود چه تغییراتی خواهد داشت؟

آپدیت جدید متریال تم در راه است و گوگل در جریان رویداد Cloud Next 2018 که از دو روز پیش آغاز شده، تغییراتی که جیمیل موبایل با این بروزرسانی خواهد داشت را به نمایش گذاشت. با ...

آپدیت جدید متریال تم در راه است و گوگل در جریان رویداد Cloud Next 2018 که از دو روز پیش آغاز شده، تغییراتی که جیمیل موبایل با این بروزرسانی خواهد داشت را به نمایش گذاشت. با توجه به اسلایدی که اهالی مانتن ویو نشان دادند، از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان - لحاظ طراحی و امکانات نسخه بعدی جیمیل گوشی به ورژن تحت وب نزدیک‌تر می‌شود.

در طراحی بعدی جیمیل موبایل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان - دیگر خبری از رنگ‌های قرمز نیست و گوگل به جای آن‌ها و در راستای متریال تم جدیدش از رنگ‌های سفید استفاده کرده است؛ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان - جای نوار قرمز بالای صفحه، یک نوار جستجو به اپلیکیشن اضافه شده که در قسمت راست آن آواتار کاربر به نمایش در می‌آید و در سمت چپ نیز یک کشو ناوبری قرار دارد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان
نمایی از جیمیل جدید موبایل. عکس اصلی مطلب جیمیل قدیمی را نشان می‌دهد.

همچنین در پایین صفحه، آیکون + دیده می‌شود که پیشتر در نسخه وب و دیگر اپلیکیشن‌های اخیر گوگل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیز دیده بودیم. اما در کنار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان - این تغییرات ظاهری، جیمیل موبایل میزبان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان - ویژگی‌های جدیدتری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان - است. همانند نسخه وب، فایل‌های ضمیمه حالا در همان صفحه اصلی نشان داده می‌شوند و برای باز کردن آن‌ها دیگر نیازی نیست ایمیل را باز کنید.

البته گوگل قابلیتی را فراهم خواهد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرد تا اگر خواستید تغییراتی روی این طراحی بدهید. در همین بین، گوگل در حال کار روی جیمیل تحت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان - وب نیز است تا رابط کاربری را ساده‌تر کند. قبلا هم گوگل در آپدیتی سعی بر مطابقت سازی نسخه موبایل و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بویین زهرا استان زنجان - وب داشته و با توجه به گفته تیم جیمیل، برورسانی جدید برنامه نسبت به آن در «مقیاس کوچکتری» قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر انوشه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر امام خمینی بویین زهرا اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در امام خمینی شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone