🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15950.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با سیستم هوش مصنوعی برای دویدن به افراد کم‌بینا کمک می‌کند

گوگل در حال آزمایش سیستم هوش مصنوعی به نام «Project Guideline» است که به افراد برای شرکت در مسابقات دو کمک می‌کند. این سیستم می‌خواهد به افراد استقلال بیشتری بدهد. یک دونده برای استفاده از ...

گوگل در حال آزمایش سیستم هوش مصنوعی به نام «Project Guideline» است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - که به افراد برای شرکت در مسابقات دو کمک می‌کند. این سیستم می‌خواهد به افراد استقلال بیشتری بدهد.

یک دونده برای استفاده از این سیستم، باید یک گوشی اندرویدی را به یک وسیله شبیه به کمربند که دور کمرش بسته می‌شود، متصل کند. اپ Project Guideline می‌تواند از دوربین گوشی برای راهنمایی فرد در مسیر مسابقه استفاده کند.

زمانی که دونده از خط دور شود، این اپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - نشانه‌های صوتی به هدفون‌های القای استخوانی ارسال می‌کند. هرچه دونده بیشتر از خط دور شود، این صدا در یک گوش بیشتر می‌شود. این برنامه برای کار کردن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - به ارتباط اینترنتی نیاز ندارد و می‌تواند در تعدادی از شرایط نوری و آب و هوایی کارایی خود را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - حفظ کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس

گوگل در توسعه این سیستم تنها نبوده و با کمک مدیرعامل و رئیس مدرسه «Guiding Eyes for the Blind» به نام «توماس پنک» دست به چنین کاری زده است. گوگل به دنبال همکاری با سازمان‌های دیگر برای راه‌اندازی دوره‌های دوندگی با راهنما‌های رنگ شده در تعدادی از جوامع است.

این غول جستجوی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - اینترنتی در سال‌های اخیر ویژگی‌هایی برای کمک به افراد نابینا و کم‌بینا ارائه کرده که از میان آن‌ها می‌توان به چندین مورد اشاره کرد. یکی از آن‌ها، راهنمای دقیق - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - پیاده‌روی گفتاری در گوگل مپس است که به افراد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - کمک می‌کند به صورت مستقل در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - شهر حرکت کنند.

یکی دیگر از این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - قابلیت‌ها، هوش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - مصنوعی کروم است که می‌تواند تصاویر را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - شناسایی کرده و آن را برای افراد توضیح دهد. اپ «Lookout» در صورت وجود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس - مانع در مسیر افراد، به آن‌ها نشانه صوتی می‌دهد و همچنین اسناد را با صدای بلند می‌خواند.

- تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آباده استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone