🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15953.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ساخت خانه سه طبقه با سریعترین پرینتر سه بعدی: پرینت ۱۰ تن بتن در هر ساعت

پرینتر سه بعدی کارایی مختلفی دارد که یکی از آن‌ها، ساخت خانه است. حالا در آلمان یک ساختمان سه طبقه ۳۸۰ متری با استفاده از سریعترین پرینتر ساخت و ساز تولید می‌شود. در گذشته شاهد ...

پرینتر سه بعدی کارایی مختلفی دارد که یکی از آن‌ها، ساخت خانه است. حالا در آلمان یک ساختمان سه طبقه ۳۸۰ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - متری با استفاده از سریعترین پرینتر ساخت و ساز تولید می‌شود.

در گذشته شاهد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - تولید ساختمان‌های مختلفی با پرینتر سه بعدی بوده‌ایم. برخی از آن‌ها در محل ساخته شده‌‌اند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - و تعدادی نیز در شرکت به تولید رسیده‌اند و سپس به محل موردنظر منتقل شده‌اند. حالا یک ساختمان سه طبقه در آلمان - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - به وسیله این فناوری ساخته - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - می‌شود.

این پروژه توسط شرکت‌های آلمانی «Peri» و «Michael Rupp Bauunternehmung» انجام خواهد شد و پس از پایان، ۳۸۰ متر مربع مساحت خواهد داشت. این مساحت در سه طبقه به همراه زیر زمین پخش می‌شود و همچنین شامل ۵ آپارتمان می‌شود که هم اکنون چهار مورد از آن‌ها اجاره داده شده‌اند و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - یکی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - از آن‌ها برای نمایش خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران

ساخت آپارتمان در محل و با استفاده از پرینتر «BOD 2» شرکت «COBOD» انجام می‌شود. این پریتنر ماژولار بوده و برای این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - پروژه ابعادی برابر ۱۲.۵ در ۱۵ در ۷.۵ متر دارد. BOD 2 می‌تواند با حداکثر سرعت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - ۱۰۰ سانتی‌متر در هر ثانیه خانه بسازد که معادل پرینت ۱۰ تن بتن در هر ساعت می‌شود. این پرینتر با توجه به این ویژگی‌ها، سریعترین پرینتر سه بعدی ساخت و ساز است.

فرایند ساخت و ساز این ساختمان مشابه پروژه‌های دیگر است که یک مخلوط سیمان به وسیله یک نازل پخش می‌شود و به تدریج دیوارها ساخته می‌شوند. این عملیات به دو اپراتور انسانی نیاز دارد و سایر افراد هنگام فرایند پرینت، - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - کارهای مختلف را انجام می‌دهند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران

شرکت Peri درباره نحوه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - ساخت این ساختمان اعلام کرده:

«در طول فرایند ساخت، پرینتر محل‌های مربوط به لوله‌‌ها و اتصالات آب، برق و موارد دیگر را درنظر می‌گیرد که در آینده به ساختمان اضافه می‌شوند. تاییدیه BOD 2 به گونه‌ای است که می‌توان در هنگام پرینت، کار این مناطق را نیز انجام داد. بنابراین کارهای دستی مانند نصب لوله‌ها و اتصالات خالی به راحتی در فرایند پرینت ادغام می‌شوند.»

تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران

در حال حاضر این پروژه در جریان است و اولین طبقه آن به صورت کامل ساخته شده. انتظار می‌رود ساخت کل آپارتمان ۶ هفته طول بکشد که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر چمستان استان مازندران - البته برخی کارهای انسانی مانند سیم کشی پس از آن انجام می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone