🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15958.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت و اپل پشتیبانی از کنترلر ایکس باکس سری ایکس را به آیفون و آیپد می‌آورند

نسل جدید کنسول بازی مایکروسافت وارد بازار شده، اما آیفون و آیپد به صورت رسمی از کنترلر ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی نمی‌کنند. حالا اپل اعلام کرده که در حال کار با مایکروسافت برای اضافه ...

نسل جدید کنسول بازی مایکروسافت وارد بازار شده، اما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - آیفون و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - آیپد به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - صورت رسمی از کنترلر ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی نمی‌کنند. حالا اپل اعلام کرده که در حال کار با مایکروسافت برای اضافه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - کردن چنین قابلیتی به محصولات خود است.

سیستم عامل iOS - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - و iPadOS به صورت رسمی قادر به پشتیبانی از کنترلر ایکس باکس سری ایکس نیستند. با این وجود در بروزرسانی آینده محصولات مجهز به این دو سیستم عامل اپل، با این کنترلر سازگار خواهند شد.

این اولین باری نیست - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - که این دو کمپانی برای بهبود پشتیبانی از کنترلر کنسول ایکس باکس با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - یکدیگر همکاری می‌کنند. در سال جاری میلادی اپل با همکاری مایکروسافت پشتیبانی از کنترلر «Elite 2» و «Adaptive Controller» را به سیستم عامل iOS 14 اضافه کرد. پشتیبانی از Elite 2 تقریبا یکسال پس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - از معرفی آن صورت گرفت.

در حال حاضر نمی‌دانیم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - که چند وقت دیگر اپل کنترلر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - ایکس باکس سری ایکس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - را تایید می‌کند، اما نشانه‌هایی مبنی بر پشتیبانی iOS از کنترلر پلی استیشن ۵ وجود دارد.

اپل به تازگی بتای توسعه‌دهندگان iOS 14.3 را منتشر کرده که طبق گزارش‌ها، از پشتیبانی آیفون‌ها از کنترلر «دوال سنس» خبر می‌دهد. این نسخه iOS ظاهرا شامل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - قابلیت پشتیبانی از دوال سنس پلی استیشن ۵ است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر  داراب استان فارس

اپل به دوال سنس اشاره‌ای نکرده، اما احتمالا زودتر از گذشته - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - شاهد پشتیبانی iOS - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - و iPadOS از کنترلرهای جدید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - کنسول‌های بازی سونی و مایکروسافت باشیم. احتمالا طی چند هفته آینده پشتیبانی از دسته‌های جدید ایکس باکس سری ایکس و دوال سنس پلی استیشن ۵ به آیفون‌ها و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - آیپدهای اپل اضافه شوند.

نزدیک به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر داراب استان فارس - یک ماه پیش مایکروسافت اپ ایکس باکس را برای سیستم عامل iOS و iPadOS بروزرسانی کرد تا کاربران ایکس باکس وان بتوانند بازی‌ها را از کنسول درون دستگاه خود استریم کنند.

این اپلیکیشن همچنین به قابلیت ریموت پلی مجهز شده که توسط آن می‌توان بازی‌های ایکس باکس را روی آیپد یا آیفون بازی کرد. این ویژگی‌های قبل از iOS، در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone