🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15956.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در فتوشاپ دندان‌ها را سفید و درخشنده کنیم؟

در فتوشاپ امکان سفید کردن دندان‌ها وجود دارد و برای این کار باید از Hue یا لایه تنظیم اشباع استفاده کنید. در این مطلب نحوه سفید کردن دندان در فتوشاپ را آموزش می‌دهیم. در این ...

در فتوشاپ امکان سفید کردن دندان‌ها وجود دارد و برای این کار باید از Hue یا لایه تنظیم اشباع استفاده کنید. در این مطلب نحوه سفید کردن دندان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - در فتوشاپ را آموزش می‌دهیم.

در این مطلب نحوه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - سفید کردن دندان در فتوشاپ را آموزش می‌دهیم. استفاده از لایه‌های تنظیم (Adjustment Layer) - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - جداگانه این کار را ساده‌تر می‌کند. برای این کار می‌توانید از هر تصویری که در آن دندان وجود دارد، استفاده کنید و ما برای این مقاله به سراغ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - عکس زیر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - می‌رویم:تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

با زوم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - در تصویر بالا، به رنگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - زرد دندان‌ها پی می‌برید. با استفاده از تکنیک روشن کردن، دندان‌ها سفید می‌شوند و برای این کار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - می‌توانید از یک لایه Hue یا اشباع استفاده کنید. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - تصویر زیر نتیجه نهایی را به نمایش می‌گذارد:

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، دندان‌های این فرد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - به صورت کامل سفید شده‌اند و درخشندگی بالایی دارند. بسیاری از افراد به دنبال دندان‌های سفید در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - تصاویر خود هستند تا مناسبتر به نظر برسند. شما نیز می‌توانید با فتوشاپ چنین کاری را انجام دهید. برای یادگیری نحوه سفید کردن دندان در فتوشاپ در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سفید کردن دندان در فتوشاپ

در این آموزش از فتوشاپ CC استفاده شده که البته با فتوشاپ CS6 نیز سازگار است. برای شروع کار باید دندان‌ها را انتخاب کنید. برای این کار به سراغ ابزار Lasso در نوار ابزار بروید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

زمانی که افراد به دنبال سفید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - کردن دندان در فتوشاپ هستند، معمولا دندان چندین نفر در یک عکس را سفید می‌کنند. در این فرایند، معمولا میزان سفیدی دندان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - افراد با یکدیگر متفاوت است و با میزان سفیدی یکسانی روبه‌رو نمی‌شویم.

ناحیه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - اطراف دندان را با استفاده از ابزار Lasso انتخاب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - کنید. در صورت وجود مشکل در ناحیه انتخابی، نگرانی نباشید چرا که می‌توانید در آینده مشکلات آن را برطرف کنید. با این حال تا جای ممکن با دقت بالایی گوشه‌های دندان‌ها - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - را انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

در ادامه باید روی آیکون لایه تنظیم در بخش پایینی پنل لایه‌ها کلیک کنید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

در منوی جدید روی گزینه Hue/Saturation کلیک کنید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

در این مرحله باید لایه تنظیم در بالای لایه پس زمینه قرار بگیرد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

این لایه روی رنگ‌ها و کیفیت کلی تصویر تاثیر می‌گذارد و به همین علت باید از آن استفاده کرد. از آنجایی که در تصویر می‌خواهیم دندان‌های زرد را به سفید تبدیل کنیم، در پنجره‌ای که باز می‌شود، گزینه‌ای که به صورت پیش فرض Master برای آن انتخاب شده را به زرد تغییر دهید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

در پنجره مربوط به مشخصات این لایه تنظیم، اسلایدر مربوط به اشباع را گرفته و به سمت چپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - حرکت کنید. با این کار دندان‌ها در مقایسه گذشته سفیدتر می‌شوند، البته در دندان‌های طبیعی مقداری رنگ زرد نیز وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

در این مرحله به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - دندان‌های سفید دسترسی پیدا می‌کنید، اما دندان‌های کاملا سفید چندان جالب نیستند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

برای جلوگیری از این کار، اسلایدر اشباع - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - را کمی به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - سمت راست حرکت دهید. برای مثال در این تصویر، منفی ۸۰ مناسب است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

برای اینکه بتوانید حالت طبیعی دندان‌ها را ببینید، می‌توانید روی آیکون چشم کنار لایه تنظیم کلیک کنید تا مخفی شود. با این کار تنها لایه پس زمینه ظاهر می‌شود و دیگری خبری از دندان‌های سفید نیست. برای نمایش دوباره دندان‌های سفید، روی آیکون چشم دوباره کنید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

پس از اینکه دندان‌ها سفید شدند، می‌توانید آن‌ها را درخشان کنید. برای این کار پنجره خصوصیات این لایه را باز کنید و رنگ زرد را دوباره به Master تغییر دهید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

در این بخش اسلایدر Lightness را به سمت راست حرکت دهید. هرچه آن را بیشتر به سمت راست - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - منتقل کنید، به روشنایی بیشتری دسترسی خواهید داشت. برای مثال در این تصاویر عدد مثبت ۲۰ مناسب خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

با این کار دندان‌ها روشن‌تر و درخشنده‌تر می‌شوند. اگر در ابتدا با ابزار Lasso منطقه مناسبی را انتخاب کرده باشید، هم اکنون با یک نتیجه دلخواه روبه‌رو می‌شوید. این احتمال وجود دارد که در انتخاب این بخش دقت لازم را نداشته باشید و منطقه دیگری روشن شود. در تصویر زیر بخشی از لب روشن‌تر شده است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

در لایه تنظیم شاهد ویژگی لایه ماسک (Layer Mask) هستیم. زمانی که شروع به ویرایش تصویر می‌کنید، تغییرات در تامبنیل لایه ماسک به نمایش گذاشته می‌شوند که در این تامبنیل، لایه Hue/Saturation قرار دارد. بیشتر بخش‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - این تامبنیل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - مشکی رنگ است و بخش‌های کوچکی سفید رنگ هستند.

لایه‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - تنظیم برای تغییر نواحی سفید رنگ استفاده می‌شوند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - و تاثیری روی نواحی مشکی رنگ ندارند. علاوه بر این، انتخاب ابزار Lasso در ابتدای آموزش برای ایجاد لایه ماسک بود. در همین راستا افراد سعی می‌کنند منطقه انتخاب شده را با رنگ سفید و یک منطقه دیگر را با رنگ مشکی پر کنند. این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - اصلاح رنگ به رفع مشکلات ناشی از بازتاب نور در هنگام عکاسی کمک می‌کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

از ابزار قلم (Brush) برای رنگ کردن روی لایه ماسک و تمیز کردن نواحی اطراف دندان استفاده کنید. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - این ابزار در نوار ابزار قرار دارد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

برخی مناطق در عکس وجود دارند که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - ناخواسته هستند و باید مشکی شوند. رنگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - پیش زمینه، رنگ کنونی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - ادیتور و مشابه با رنگ قلم است. رنگ پیش زمینه را به مشکی تغییر دهید. در نوار ابزار پایین پیش زمینه و پس زمینه، گزینه سوییچ رنگ به چشم می‌خورد. مربع سمت چپ رنگ پیش زمینه و مربع سمت راست رنگ پس زمینه را نشان می‌دهد.

این احتمال وجود دارد که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - با فشردن کلید D کیبورد، رنگ پیش زمینه و پس زمینه را به حالت پیش فرض برگردانده باشید. در همین راستا رنگ پیش زمینه می‌تواند سفید و پس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - زمینه مشکی باشد. باید رنگ پیش زمینه را مشکی و سپس آن را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - قفل کنید. با این فشردن کلید X کیبورد چنین کاری را انجام دهید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

در این مرحله برای سفید کردن دندان در فتوشاپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - باید ابزار قلم را تنظیم کنید. برای افزایش و کاهش سایز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - قلم می‌توانید از کلیدهای ] و [ روی کیبورد بهره ببرید. اگر در هنگام این کار کلید Shift را نیز نگه دارید، شدت رنگ تغییر می‌کند.

در این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - آموزش بخش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - بالایی لب را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - رنگ می‌کنیم تا روشنایی و سفیدی اضافه از بین برود. شما می‌توانید این کار را برای لب بالایی و لب پایینی انجام - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - دهید. در اینجا قلم به عنوان یک ابزار رنگ استفاده نمی‌شود، البته روی Hue یا اصلاح اشباع تاثیر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - می‌گذارد.

شما می‌توانید خطای رنگ روی دندان را در این بخش از بین ببرید. با فشردن کلید X - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - کیبورد، رنگ‌های پیش زمینه و پس زمینه را تغییر دهید. زمانی که از ابزار قلم استفاده می‌کنید، رنگ به سفید تغییر می‌کند. حالا بخش‌های نادرست تصویر را رنگ کنید تا مشکل سفیدی اصلاح شود. برای اینکه دوباره به مشکی بروید، کلید X را فشرده و ویرایش را ادامه دهید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، دندان‌ها سفید و درخشان هستند و اطراف آن‌ها نیز طبیعی به نظر می‌رسد.

با وجود انجام تمام این مراحل، همچنان شاهد سایه در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - تصویر هستیم. این سایه باعث می‌شود سه دندان پایینی تاریکتر ظاهر شوند. زمانی که با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - اسلایدرها در حال تلاش برای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - اصلاح رنگ دندان‌ها هستید، چنین مشکلی ایجاد می‌شود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

از Opacity پایینتر قلم برای اصلاح - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - این مشکل استفاده کنید. در این مطلب آن را روی ۵۰ درصد قرار می‌دهیم.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

پس از این کار رنگ قلم در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان - فتوشاپ باید مشکی باشد و رنگ کردن باعث می‌شود که دندان به حالت اولیه خود بازگردد. در تصویر زیر نتیجه نهایی را مشاهده می‌کنید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آبیک استان زنجان

با انجام مراحل بالا امکان سفید کردن دندان در فتوشاپ فراهم می‌شود و می‌توانید به دندان‌های مناسب‌تری در تصاویر دست پیدا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone