🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15955.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Rider؛ جذابیت در عین سادگی

این هفته بازی‌های اکثرا سنگین و طولانی تیتر اخبار بودند ولی همه طرفدار چنین بازی‌هایی نیستند و برخی هم بازی‌های ساده، کوتاه و در عین‌ حال سرگرم‌کننده را ترجیح می‌دهند. به همین بهانه این‌بار سراغ بازی ...

این هفته بازی‌های اکثرا سنگین و طولانی تیتر اخبار بودند ولی همه طرفدار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - چنین بازی‌هایی نیستند و برخی هم بازی‌های ساده، کوتاه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - و در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - عین‌ حال سرگرم‌کننده را ترجیح می‌دهند. به همین بهانه این‌بار سراغ بازی Rider رفتیم که ساخته‌ی Ketchapp است؛ سازنده نام آشنای بازی‌هایی مثل 2048 و Scream Go - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - Hero که حتما تجربه‌شان کرده‌‌اید.

Rider بازی ساده‌ای است و منطقی است که با ورود به آن هیچ آموزش طولانی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - یا تنظیمات خاصی وجود نداشته باشد. به همین ترتیب بازی به سرعت شروع می‌شود و شما کنترل موتورسیکلتی را به دست می‌گیرید که در محیطی با طراحی نئونی قرار دارد. کنترل موتورسیکلت فرآیند پیچیده‌ای ندارد و با لمس کردن هر بخشی از صفحه‌نمایش سرعت می‌گیرد، البته این به این معنی نیست که کنترل کردنش همیشه هم ساده خواهد بود چرا که مسیر مشخص - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - شده در گیم‌پلی پر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - از شیب‌های تند، سکوهای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - پرتاب و لوپ‌های بی انتهاست.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان

اگر دوست دارید وسط پرش در هوا پشتک بزنید هم می‌توانید دقیقا در نقطه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - اوج پرش با یک لمس طولانی روی صفحه دستگاهتان این کار را انجام دهید. تا وقتی دستتان را از روی صفحه‌نمایش برندارید این پشتک‌ها ادامه خواهند داشت اما بهتر است خیلی مجذوب هنرنمایی در هوا نباشید چون اگر برعکس فرود بیایید تفاوتی با تصادف در طی بازی ندارد و گیم‌اور می‌شوید.

سیستم امتیازگیری هم به سادگی بقیه‌ی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - اجزای بازی است؛ با گذراندن و کامل کردن هر مرحله امتیازاتی به دست می‌آورید و هر پشتک هم یک امتیاز اضافی دارد. در مسیر هر مرحله تعدادی الماس سر راه شما قرار می‌گیرند که هر چقدر بیشتر به دست بیاورید بهتر است و برای خریدن موتورسیکلت و حتی وسایل نقلیه‌ی جدید دیگری - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - هم به کار می‌آیند که اساسا در کنترل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - یکسان هستند و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - فقط تفاوت‌های ظاهری دارند.

بازی‌های - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - ساده و اعتیاد آور رازهای کوچکی برای جذب بازیکنان دارند و یکی از این رازها جوایز دست و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - دلبازانه است که در بازی Rider در قالب الماس‌ دیده می‌شود. مثلا اگر شما n روز متوالی در بازی حضور پیدا کنید تعداد مشخصی الماس جایزه می‌گیرید. راز دیگر هم جزئیاتی است که گیم‌پلی را از تکراری و خسته‌کننده بودن نجات می‌دهند، مثلا در بازی Rider علاوه بر مراحل اصلی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - تعدادی چالش هم در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - نظر گرفته شده که شامل تعداد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - خاصی پشتک در یک مرحله، کسب امتیاز مشخص و... - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان

کیفیت گرافیک راضی‌کننده است - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - و طراحی بصری هم همان تم نئونی را در تمام مراحل حفظ می‌کند فقط رنگ‌ها تغییر می‌کننند که کمک می‌کند محیط بازی تکراری نشود. بازی موزیک متن خاصی ندارد و صرفا یک سری افکت صوتی به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - کار رفته که همان هم با فضای بازی هماهنگ شده است.

در کنار تمام نکات مثبت، نقدهایی هم به بازی وارد است. تاکید اصلی Ketchapp در طراحی بازی بر سادگی بوده اما در طراحی کنترل‌های بازی از آن طرف بوم افتاده و یکی بودن کنترل پیش‌ران و پرش و پشتک چندان ایده‌ی خوبی به نظر نمی‌رسد و اتفاقا کار را کمی هم  سخت می‌کند. بازی رایگان است اما تبلیغات فراوانی را مشاهده خواهید کرد که گاهی آزاردهنده می شود و راه‌حلش هم - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - قطع اتصال اینترنت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - است.

اما به طور کلی اگر دلتان برای سادگی فضای بازی‌های کچ‌اپ تنگ شده و یک سرگرمی باکیفیت می‌خواهید، Rider عنوانی است - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان - که می‌تواند رضایت‌تان را جلب کند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مینودشت استان گلستان

Rider

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 114.9/75 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone