🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15954.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت ایکس ۲ با دریافت تاییدیه در چین یک گام به معرفی نزدیکتر شد

هواوی به علت تحریم‌های گسترده ایالات متحده آمریکا دوران سختی را سپری می‌کند. با این وجود از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی کرد و با توجه به تاییدیه TENAA، در آینده گوشی هواوی میت ایکس ...

هواوی به علت تحریم‌های گسترده ایالات متحده آمریکا دوران سختی را سپری می‌کند. با این وجود از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی کرد و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - با توجه به تاییدیه TENAA، در آینده گوشی هواوی میت ایکس ۲ نیز معرفی می‌شود.

به تازگی این گوشی تاشو هواوی با شماره مدل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - TET-AN00/TET-AN10 موفق به کسب تاییدیه TENAA شده است. این تاییدیه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - تنها چند روز پس از مشاهده این گوشی هوشمند در سایت 3C، صادر شده است.

در حالی که در این دو لیست مشخصات چندانی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - از هواوی میت ایکس ۲ به چشم نمی‌خورد، از احتمال رونمایی از آن در آینده نزدیک خبر می‌دهند. در حال حاضر اطلاعی از پردازنده مورد استفاده در این دستگاه نداریم و شاید هواوی آن را به چیپست کرین ۹۰۰۰ مجهز کند. گزارش‌ها به کمبود این تراشه برای گوشی‌های سری میت ۴۰ اشاره کرده‌اند، بنابراین شاید به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - سراغ پردازنده‌ای غیر از کرین ۹۰۰۰ برود.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان

این احتمال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - وجود دارد که نسل دوم گوشی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - میت ایکس همچنان دارای نمایشگر ۸ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - اینچی باشد. با وجود ابعاد یکسان صفحه نمایش، انتظار می‌رود هواوی نمایشگر را درون دستگاه قرار دهد که برخلاف طراحی میت ایکس است.

با توجه به پتنت اخیر این کمپانی، احتمالا نمایشگر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - بیرونی این دستگاه ۴.۵ اینچی خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می‌رود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - میت ایکس ۲ از فناوری شارژ سریع ۶۶ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - واتی پشتیبانی کند. در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی تاشو گران‌قیمت منتشر خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان

در کنار میت ایکس ۲، یک گوشی دیگر هواوی نیز در TENAA رویت شده است. این دستگاه که شماره مدل CDL-AN50 را یدک می‌کشد، احتمالا یک گوشی 5G باشد. طبق اطلاعات موجود در TENAA، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

این گوشی هوشمند ناشناخته ابعادی برابر ۱۶۲.۳ در ۷۴.۰ در ۸.۶ میلی‌متر دارد. در گذشته شاهد کسب تاییدیه 3C از سوی این دستگاه بوده‌ایم که به شارژر ۴۰ واتی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - آن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنقر استان کردستان - اشاره داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone