🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  2. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15959.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

بازار موبایل ۵ برابر نسبت به قبل کساد شده است

عضو هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل معتقد است که اگر دولت به واردکنندگان این صنف اجازه واردات موبایل با ارز حاصل از صادرات را بدهد، قیمت موبایل ۱۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. به باور ...

عضو هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - معتقد است که اگر دولت به واردکنندگان این صنف اجازه واردات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - موبایل با ارز حاصل از صادرات را بدهد، قیمت موبایل ۱۰ درصد کاهش پیدا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - خواهد کرد. به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - باور «رضا قربانی» کاهش قیمت موبایل در هفته‌های اخیر آن مقداری نبوده که مشتریان نسبت به کاهش دلار از بازار انتظار داشتند و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - او دلیل را این می‌داند که ارزی به واردکنندگان تخصیص داده نشده تا بتوان قیمت این کالا را کاهش داد. از آن سو قربانی معتقد است اگر ارزی هم تخصیص داده نمی‌شود ولی بهتر است که اجازه واردات موبایل با ارز حاصل از صادرات داده شود، چرا که در این حالت کاهش قیمت چشمگیری در بازار موبایل رخ خواهد داد.

«رضا قربانی» وضعیت بازار موبایل بسیار کساد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - است. او در پاسخ به این پرسش که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - چرا قیمت موبایل همانقدری که دلار کاهش داشته، کمتر نشده با ذکر این نکته که در حال حاضر کاهش قیمت موبایل بیشتر از آنکه ناشی از فروکش کردن نرخ دلار باشد، به خاطر کسادی بیش از حدی است که در بازار شکل گرفته به دیجیاتو می‌گوید: «آمار فروش موبایل ۵ برابر کمتر از تابستان است. خود آمارهای سامانه همتا حکایت از این دارند که روزانه تنها چند هزار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - گوشی روشن می‌شود و سیم کارت داخل‌شان قرار می‌گیرد که آمار بسیار کمی نسبت به گذشته است.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی

قربانی همچنین به عمد ثبات نرخ ارز اشاره می‌کند و در پاسخ به این پرسش که چرا با افزایش دلار، قیمت موبایل ناگهانی افزایش پیدا می‌کند ولی با کاهش دلار این اتفاق نمی‌افتد، این موضوع را مرتبط به فروشندگان موبایل و شرایط نابسامانی که در آن قرار دارند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - ربط می‌دهد:

«قیمت دلار به صورت ناگهانی بالا و پایین می‌رود و مشخص نیست که همینقدر پایین بماند. این عدم ثبات برای بازاریان باعث می‌شود که قیمت‌ها را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - کم نکنند. هرچند اساسا باید بگویم که کاهش و افزایش قیمت‌ها دست اصناف است و واردکنندگان نه اجازه دارند و نه می‌توانند نرخ کالاهای خود را بیشتر کنند. این ادعا که بالا رفتن قیمت موبایل در دست واردکنندگان این کالا است چندی پیش مطرح شد که هیچ ادله و مستندی پیرامون آن ارائه نشد و توسط مراجع ذی‌ربط، به ادعایی رد شده انجامید. ارزان شدن موبایل دست واردکنندگان است که این اتفاق زمانی که ارز تخصیص داده شود، رخ خواهد داد چرا که هم‌اکنون با ارزهای گران قیمت موبایل‌ها خریداری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - شده و به بازار تزریق شده است.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی
آمارهای وزارت صنعت از سفارش‌های ثبت شده کالاها تا نیمه آبان ماه ۹۹ امسال نشان می‌دهد که سفارش موبایل از برخی کالاها مانند چای و شکر خام بیشتر بوده، موضوعی که باعث می‌شود ارز تخصیصی به آن بسیار محتاطانه و قطره‌ای صورت بگیرد.

او - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - می‌گوید زمانی که ارز به واردکنندگان تخصیص داده نشود، موبایلی هم وارد نمی‌شود: «اتفاق خاصی در کشور نیفتاده که سیاست ارزی ایران تغییر پیدا کند. واقعیت اینجاست که ارزی نیست تا به موبایل تخصیص داده شود و این مساله بسیار قطره‌چکانی است. دولت هم اجازه نمی‌دهد که واردکنندگان با ارز حاصل از صادرات و بدون ارز نمایی، خودشان به واردات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - کالا دست بزنند. این مساله اگر رخ بدهد، موبایل حداقل ۱۰ درصد ارزان خواهد شد.»

قربانی تاکید دارد هیچ کالایی مانند موبایل سرعت خرید و واردات ندارد و اگر ارزی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - به این موضوع اختصاص داده شود، حداکثر در ظرف یک هفته بازار تاثیر آن را خواهد دید: «کالای موبایل تنها کالایی است که در عرض یک هفته ارزان خواهد شد چرا که فرایند بسیار سریعی در خرید و فروش آن وجود دارد.»

به گفته قربانی در حال حاضر خروجی بازار موبایل به روزی ۲۰ تا ۲۵ هزار عدد رسیده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - و این مقدار گوشی در روز روشن می‌شود که این رقم در ماه می‌شود نهایتا ۷۰۰ هزار عدد اما در ماه‌های پیش گاهی بیش از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - ۲ میلیون گوشی در بازار روشن می‌شد. عضو انجمن واردکنندگان موبایل معتقد است قیمت این کالا برعکس کالایی مانند خودرو هیچ وقت در بازار یک قیمت کاذب نداشته و حبابی در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - آن وجود نداشته که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - بخواهد بترکد: «باید با ارز ارزان قیمت جدید نیمایی، موبایل وارد شود تا شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار باشیم.»

شایان ذکر است برخی کارشناسان معتقدند که بازار موبایل با کمبود جنس روبرو است و این مساله تا حدی به جلوگیری از واردات گوشی به صورت مسافری با طرح جدید گمرک و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - همچنین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - عدم تخصیص ارز به واردکنندگان اصلی برمی‌گردد. اگر روند واردات موبایل در همین شکل باقی بماند، تا یکی دو ماه آینده عملا حجم قابل توجهی کالا در بازار وجود نخواهد داشت و شاید به دلیل همین شرایط یک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - جهش قیمت در این بازار رخ دهد. این موضوع را فروشندگان موبایل نیز در گفتگو با دیجیاتو تاکید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - می‌کنند. با این وجود به نظر می‌رسد که مردم فعلا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - قصد خرید موبایل ندارند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - چرا که منتظر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - کاهش قیمت بیشتری در بازار هستند، کاهشی که تا زمان تخصیص ارز رخ نخواهد داد و این کلاف سردرگم هم به ضرر فعالان این حوزه و هم مشتریان آن شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone