🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44476.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نمونه تصاویر ثبت شده توسط وان پلاس 5؛ دوربین 16 مگاپیکسلی با محدوده دینامیکی بالا

پرچمدار سال 2017 کمپانی وان پلاس تا دو روز دیگر رونمایی خواهد شد اما این دلیل نمی شود که مدیرعامل اجرایی شرکت چینی تصاویری منتسب به دوربین وان پلاس 5 را منتشر نکند. گفتنی است ...

پرچمدار سال 2017 کمپانی وان پلاس تا دو روز دیگر رونمایی خواهد شد اما این دلیل نمی شود که مدیرعامل اجرایی شرکت چینی تصاویری منتسب به دوربین وان پلاس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 5 را منتشر نکند.

گفتنی است - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - «Pete Lau» در اکانت ویبو خود تصاویری را منتشر کرده که طبق ادعای او با دوربین دوگانه وان پلاس 5 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به ثبت رسیده اند. با وجود آنکه عکس های مورد اشاره متادِیتایی ندارند و این بدان معناست که آنها ویرایش شده اند، اما قطعاً رزولوشن 4608 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در 3456 پیکسلی آن نشان دهنده یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که یکی از سنسورهای به کار رفته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در ماژول دوربین دوگانه وان پلاس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 5 دارای دقت 16 مگاپیکسلی است.

تصاویر به ثبت رسیده توسط وان پلاس 5 هم سطح با بهترین های بازار هستند

در مورد کیفیت تصاویر به ثبت رسیده توسط وان پلاس 5 هم باید اشاره کرد که می توان انتظار دوربینی هم سطح با پرچمداران مطرح بازار را از آن داشت. نکته قابل ملاحظه در این عکس ها، محدوده دینامیکی بالای آنهاست که به موبایل امکان تصویربرداری از غروب آفتاب با این جزئیات - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و کیفیت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را می دهد.

لازم به ذکر است هنوز اطلاعات دقیقی از ماژول دوربین دوگانه پرچمدار سال 2017 وان پلاس در دسترس نیست، با این حال می دانیم که بخش پردازش نرم افزاری آن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با همکاری کمپانی DxO Lab توسعه یافته که نامی شناخته شده در حوزه عکسبرداری دیجیتالی است.

چنانچه علاقه مندید تا اطلاعات دقیق تری در رابطه با وان پلاس 5 کسب کنید، پیشنهاد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می شود تا روز سه شنبه و معرفی رسمی آن منتظر بمانید.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone