🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44479.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رمزگشایی از ویژگی های متمایز نمایشگر آیفون 8

آقای «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه محصولات اپل سال گذشته احتمال عرضه آیفون بعدی با یک نمایشگر متفاوت را مطرح کرده بود. محصولی که دکمه هوم و صفحه نمایش LCD را کنار گذاشته و ...

آقای «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه محصولات اپل سال گذشته احتمال عرضه آیفون بعدی با یک نمایشگر متفاوت را مطرح کرده بود. محصولی که دکمه هوم و صفحه نمایش LCD را کنار گذاشته و از یک نمایشگر OLED که تقریباً تمام پنل جلویی موبایل را پوشش می دهد، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - استفاده خواهد کرد.

بر اساس گفته - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های کو، آیفون 8 از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یک نمایشگر 5.8 اینچی برخوردار بوده که در قسمت پایین آن، یک نوار به نام «Function Area» وجود خواهد داشت. البته جزئیات زیادی از نحوه فعالیت این بخش در دست نیست اما انتظار می رود سنسور - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اثر انگشت، عملکردهای دکمه هوم، و برخی قابلیت های تعاملی دیگر در نوار مذکور گنجانده شده باشند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

نمایشگر 5.8 اینچی مورد بحث از رزولوشن 2800 در 1242 برخوردار خواهد بود که طبق ادعای مینگ چی کو، اندازه بخش فعال صفحه که اپلکیشن ها و محیط کاربری iOS را نمایش می دهد 5.15 اینچ بوده و رزولوشنی برابر با 2436 در 1125 پیکسل خواهد داشت.

اپل از تکنیک «Pixel Doubling» برای افزایش شفافیت نمایشگرهای خود استفاده می - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کند

نکته مهم در مورد نمایشگرهای رتینای اپل، استفاده از تکنیک چند برابر کردن پیکسل ها برای افزایش وضوح تصویر است. بدین معنی که به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عنوان مثال، رزولوشن اصلی صفحه نمایش آیفون 7 معادل 1334 در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 750 پیکسل است اما این موبایل با تکنیک دوبرابر کردن پیکسل ها، خود را به عنوان دستگاهی با رزولوشن 667 در 375 معرفی می کند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

رزولوشن مورد  اشاره که به «رزولوشن منطقی» معروف است، ابعاد محتوای در حال نمایش را در اندازه متعادلی حفظ کرده اما برای نمایش هر نقطه، از 4 پیکسل استفاده می کند. همین موضوع در مورد نمایشگر تمام اچ دی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مدل پلاس نیز صادق است با این تفاوت که در مدل پلاس، تعداد پیکسل های هر نقطه به 9 - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عدد می رسند(Pixel Tripling).

با توجه به این توضیحات، اگر نمایشگر آیفون 8 نیز از همین تکنیک استفاده کند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رزولوشن منطقی برابر 812 در 375 پیکسل خواهد داشت و جالب اینکه چنین دستگاهی طی ماه های اخیر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در فضای اینترنت مشاهده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است.

البته تعداد دفعات رؤیت موبایل مذکور بسیار اندک بوده اما رزولوشن 812 در 375، بهره گیری از iOS 11 و این حقیقت که تمام دسترسی های آن به اینترنت از مقر اپل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در کوپرتینو و محله های اطراف بوده، احتمال آیفون 8 بودن تلفن مورد بحث را افزایش می دهد.

بر اساس شایعات موجود، پرچمدار مورد انتظار اپل به همراه دو مدل 7S و 7S Plus اواخر تابستان رونمایی خواهند شد که با توجه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به اظهارات پیشین مینگ چی کو، شاهد کمبود موجودی آیفون 8 در ماه های ابتدایی عرضه خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماه پسند نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر شرکت شما آیا طرفای هفت آسیاب آذربایجان غربی تعمیر مایکروفر زیمنس انجام میده.
پاسخ: بله در هفت آسیاب شهر آذربایجان غربی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone