🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44477.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی احتمالاً تا پایان سال 2017 دو موبایل بدون حاشیه عرضه خواهد کرد

شیائومی Mi Mix یکی از موبایل های بسیار جذاب در سال 2016 بود و کمپانی سازنده هم اکنون برای یک بار دیگر تأیید کرده است که مدل ارتقا یافته آن تا پایان سال جاری راهی بازار ...

شیائومی Mi Mix - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یکی از موبایل های بسیار جذاب در سال 2016 بود و کمپانی سازنده هم اکنون برای یک بار دیگر تأیید کرده است که مدل ارتقا یافته آن تا پایان سال جاری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - راهی بازار می شود. اما علاوه بر آن، گزارش های تازه ای منتشر شده که نشان می دهد شرکت چینی احتمالاً مدلی ارزان قیمت تر را هم عرضه خواهد کرد.

بر اساس شایعات منتشر شده، احتمالاً شیائومی در سال جاری میلادی موبایلی با نام Mix 2 Lite را توسعه خواهد داد. این موبایل با قیمتی مقرون به صرفه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همراه است و از این رو به احتمال زیاد به خانواده Redmi - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این شرکت تعلق خواهد داشت. باید گفت که اطلاعات به دست آمده از طرف فاش کنندگان حاکی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از قیمت 150 دلاری این محصول است.

شیائومی احتمالاً نسخه ارزان قیمت تر موبایل بدون حاشیه خود را از سری Redmi - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معرفی می کند

گفتنی است با استناد بر خبرهای در دسترس، مدل ارزان قیمت تر پیش از Mi Mix 2 راهی بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که شیائومی نسل نخست Mi Mix را در ماه آبان معرفی کرد و از این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رو انتظار می رود که مدل ارتقا یافته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن را هم در سه ماهه چهارم سال جاری رونمایی و عرضه کند.

همچنین پیش بینی می شود Mi Mix 2 از پنل 6.4 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینچی مشابه نسل پیشین خود برخوردار باشد اما این بار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شیائومی حاشیه های نمایشگر را باز هم کاهش خواهد داد. به علاوه بهره مندی آن از حافظه رم 8 گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 835 یا 836 هم دور از انتظار نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone