🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44481.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

درخواست HMD برای تغییر شماره مدل نوکیا 9؛ احتمال حذف نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی

چنانچه از طرفداران نوکیا هستید، حتماً می دانید که کمپانی فنلاندی HMD در نظر دارد تا در آینده ای نزدیک پرچمدار خود را با نام نوکیا 9 و با مشخصات سخت افزاری رده بالا روانه ...

چنانچه از طرفداران نوکیا هستید، حتماً می دانید که کمپانی فنلاندی HMD در نظر دارد تا در آینده ای نزدیک پرچمدار خود را با نام نوکیا 9 و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با مشخصات سخت افزاری رده بالا روانه بازار کند. حال خبرهای تازه ای منتشر شده که نشان می دهند شرکت مذکور احتمالاً تمرکز خود را روی بالاترین سخت افزارهای ممکن معطوف کرده است.

گفتنی است پیشتر نوکیا 9 توانسته بود با شماره مدل TA-1004، تأییدیه رگولاتوری FCC را دریافت کند. حال طبق نامه ای که HMD به سازمان مربوطه ارسال کرده، این کمپانی خواهان آن است که تمام نتایج و مجوزهای پیشین ثبت شده برای TA-1004، به موبایلی دیگر با شماره مدل TA-1012 انتقال داده شود.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

کمپانی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فنلاندی احتمالاً تمام - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توجه خود را روی مدل های مجهز به رم 6 و 8 گیگابایتی متمرکز کرده است

باید گفت این اقدام شرکت فنلاندی احتمالاً بدان معناست که آنها نسخه مجهز به حافظه رم 4 گیگابایتی نوکیا 9 را لغو کرده اند. لازم به ذکر است - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از آنجایی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که پیشتر پرچمدار HMD با حافظه رم های 6 و 8 گیگابایتی رؤیت شده بود، احتمال دارد که این کمپانی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توجه خود را تنها روی مدل های 6 و 8 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گیگابایتی متمرکز کرده باشد.

ناگفته نماند انتظار می رود نوکیا 9 همراه با نمایشگر 5.3 اینجی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 835 و ماژول دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 13 مگاپیکسلی عرضه شود. مسلماً در هفته های آتی خبرهای بیشتری را در رابطه با پرچمدار شرکت HMD خواهیم شنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یاس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر شما روستای کوی تقی آباد میاندوآب هم تعمیر دارید.
پاسخ: بله در روستای کوی تقی آباد شهر میاندوآب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone