🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44478.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

صرفه جویی ۲۵۰ میلیون دلاری با هوش مصنوعی برای مقابله با بیماری گیاهان زراعی

همانطور که احتمالاً می دانید عوامل خسارت زای گوناگونی همیشه محصولات کشاورزی را تهدید کرده و از همین رو لازم است تا راهکارهای مقابله با آنها همواره به روز باشند. حال کمپانی «Monsanto» که پیشتر ...

همانطور که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - احتمالاً می دانید عوامل خسارت زای گوناگونی همیشه محصولات کشاورزی را تهدید کرده و از همین رو لازم است تا راهکارهای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مقابله با آنها همواره به روز باشند. حال کمپانی «Monsanto» که پیشتر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با انتقادهای فراوانی پیرامون استفاده از راه حل های تکنولوژی محور در کشاورزی مواجه بود، در تازه ترین تلاش خود ممکن است بتواند آینده این صنعت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را دگرگون کند.

گفتنی است شرکت مذکور هم اکنون با کمپانی «Atomwise» مشارکت کرده تا با بهره گیری از هوش مصنوعی بتوانند به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سرعت مولکول هایی را شناسایی کنند که قادرند از گیاهان در مقابل بیماری ها و آفات محافظت کنند.

بهره مندی از هوش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مصنوعی می تواند به صرفه جویی در زمان و هزینه های لازم در این حوزه منجر شود

لازم به ذکر است در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جدید دیگر لازم نیست مولکول ها یکی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پس از دیگر مورد آزمایش قرار گرفته و کنار گذاشته شوند بلکه «Atomwise» از یادگیری عمیق برای پیش بینی احتمال مناسب بودن مولکول ها جهت اهداف مورد انتظار بهره خواهد برد.

باید گفت با استفاده از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این روش لیست کاندیدهای مولکولی برای آزمایش روی محصولات کشاورزی به شکل محسوسی کاهش می یابد و همین امر می تواند منجر به یک صرفه جویی عظیم در زمان و هزینه های مورد نیاز شود.

نمایندگان کمپانی «Monsanto» در همین رابطه اذعان داشته اند که روش های معمول حفاظت از محصولات زراعی در مقابل بیماری ها و آفات برای ورود به بازار حدود 11 سال زمان و صرف سرمایه ای 250 میلیون دلاری نیاز خواهند داشت. از همین رو بهره مندی از هوش مصنوعی می تواند به کمپانی ها در جهت سوددهی سریع تر کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone