تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35396.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سهم هوم پاد اپل از بازار اسپیکرهای هوشمند تنها ۴ درصد است

به تازگی کارشناسان با تخمین میزان فروش اسپیکر‌های هوشمند تا پایان سال میلادی، به این نتیجه رسیده‌اند که هوم پاد اپل توان مقابله با مدل‌های دیگر را ندارد و حتی در چند سال آینده نیز ...

به تازگی کارشناسان با تخمین میزان فروش اسپیکر‌های - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هوشمند تا پایان سال میلادی، به این نتیجه رسیده‌اند که هوم پاد اپل توان مقابله با مدل‌های دیگر را ندارد و حتی در چند سال آینده نیز موفق نخواهند شد که سهم زیادی بازار آنها را به خود اختصاص دهند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اخیراُ اسپیکر‌های هوشمند به گجت‌های پرطرفداری میان کاربران تبدیل شده‌اند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و محبوبیت بسیار زیادی میان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خریداران پیدا کرده اند. این ابزار‌ها علاوه بر اینکه قادرند سیستم صوتی با کیفیتی فراهم آورند، به مرکز اطلاع رسانی خانه تبدیل شده و می‌توانند تمامی سوالات و خواسته‌های کاربران را فراهم آورند.

با اینکه کاربران آمریکایی علاقه‌ی زیادی به اسپیکر‌ها هوشمند پیدا کرده اند اما به نظر می‌رسد یک شرکت نتوانسته نیاز‌های آنها را با اسپیکرش برطرف و در این زمینه از دیگر کمپانی‌ها عقب افتاده است.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

به گزارش نشریه‌ی Canalys، هوم پاد‌های اپل که زمانی رقیبی تهدید‌کننده‌ای برای گوگل هوم و آمازون اکو به شمار می‌رفتند، نتوانستند که آرزوی کمپانی کوپرتینویی را به واقعیت تبدیل کرده و سهم قابل توجهی از فروش بازار را از دو شرکت دیگر بربایند.

محققان تخمین می‌زنند تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی حدود ۱۰۰ میلیون اسپیکر هوشمند فروخته خواهد شد. این رقم نسبت به سال گذشته ۱.۵ برابر خواهد شد و قسمت بیشتری از محولات فروخته شده به اسپیکر‌های آمازون و گوگل اختصاص خواهد داشت.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

بدین شکل که آمازون اکو ۵۰ درصد از بازار به خود اختصاص داده و ۵۰ میلیون گجت به فروش خواه رساند. گوگل نیز با کسب سهم ۳۰ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - درصدی از این بازار و فروش ۳۰ میلیون دستگاه از اسپیکر‌هایش در مقام دوم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خواهد ایستاد.

با این وجود هوم پاد اپل با دو شرکت یاد شده فاصله بسیار زیادی خواهد داشت و نمی‌تواند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که سهمی بیش از ۴ درصد بازار اسپیکر‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

این شرکت در خوش بینانه ترین حالت ممکن نیز خواهد توانست تا سال ۲۰۲۲، تنها ده دردصد بازار یاد شده را از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آن خود - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کند و شانسی برای موفقیت نخواهد داشت. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شاید به همین دلیل باشد که کمپانی کوپرتینویی به دنبال تولید و عرضه نسخه‌های ارزانتری از هوم پاد است.

 

تماشا کنید: کیفیت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صدای اسپیکر هوشمند هوم پاد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تحسین بر انگیز است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone