🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26600.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چرا سازندگان چیپست به خوشه‌بندی پردازنده موبایل روی آوردند؟

در دهه گذشته کمپانی ها به راحتی تعداد هسته های پردازشی موبایل را افزایش می دادند اما چند سالی می شود که به در بسته خورده و پا را از این فراتر نگذاشته اند. نبرد ...

در دهه گذشته کمپانی ها به راحتی تعداد هسته های پردازشی موبایل را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - افزایش می دادند اما چند سالی می شود که به در بسته خورده و پا را از این فراتر نگذاشته اند. نبرد این شرکت ها در جبهه افزایش فرکانس - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - چیپست هم به سردی گراییده اما این به معنی پایان رقابت یا عدم بهینه سازی تراشه های موبایل نیست.

از زمانی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - که فرکانس چیپست گوشی توشیبا TG01 به عنوان نخستین تراشه موبایلی از مرز ۱ گیگاهرتز عبور کرد، نبرد بین چیپ سازها برای افزایش سرعت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - شدت گرفت. اما بهبود ۱۰ درصدی سرعت کلاک به همان میزان مصرف برق و گرما را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - افزایش می داد، در نتیجه پس از مدتی افزایش سرعت کلاک پردازنده های موبایل به بیش از ۲.۹۶ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - گیگاهرتز ناممکن شد. حتی این اواخر افزایش سرعت کلاک از ۲.۶۰ به ۲.۹۶ حدود ۲ سال زمان برده بود.

از سوی دیگر سه سال از معرفی اولین چیپست ۱۰ هسته ای موبایل می گذرد اما کمپانی ها هنوز از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - این سد عبور نکرده اند. در نمودار زیر به خوبی می بینیم که همین چیپست های ده هسته ای هم عمر کوتاهی داشته و بازار دوباره به سوی مدل های ۸ هسته عقبگرد کرده است.تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان

امروزه به جز گوشی های اقتصادی ارزان‌قیمت، فیچر فون ها و آیفون - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - تمامی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - موبایل ها به چیپست - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۸ هسته ای مجهز شده اند. البته به نظر می رسد غول های فناوری شتاب چندانی برای سرمایه گذاری روی افزایش تعداد هسته ها ندارند چرا که از زمان معرفی معماری big.LITTLE نحوه خوشه بندی هسته های پردازنده نسبت به تعداد آنها اهمیت بیشتری پیدا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرده است.

کمپانی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - بر اساس اولویت های خود از پیکربندی های مختلفی برای کنار هم قرار دادن هسته ها استفاده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - می کنند. متداول - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ترین چیدمان ۲+۲ یا ۴+۴ است که در آن ۴ خوشه قوی پرمصرف در کنار ۴ خوشه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ضعیف‌تر اما با مصرف بهینه انرژی قرار می گیرند.

البته ریز معماری هسته های پردازشی Cortex-A75 و Cortex-A76 نسبت به نسخه های قدیمی A72/A73 قوی تر و گرانقیمت تر هستند در نتیجه فقط در مدل های پرچمدار می توان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۴ هسته از آنها را پیاده سازی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرد. به همین خاطر پیکربندی ۴+۴ در حال - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - منسوخ شدن است و شرکت ها ترکیب ۲+۶ را برای چیپست های ۸ هسته ای ترجیح می دهند.تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان

بعضی مواقع اوضاع از این هم پیچیده تر می شود، برای مثال های‌سیلیکون در کایرین ۹۸۰ از سه خوشه ۲+۲+۴ بهره برده و اسنپدراگون ۸۵۵ هم بر پایه پیکربندی ۱+۳+۴ پیاده سازی شده است. در این نوع خوشه بندی چیپست - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - از سه لایه بهره می برد: لایه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - اول با یک یا دو هسته قدرتمند، لایه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - دوم با کورهای سریع و لایه بهینه و نسبتا ضعیف سوم که برای کارهای روزمره مناسب است. بدین ترتیب هسته های قوی تنها زمانی وارد بازی می شوند که توان لایه سوم کافی نباشد؛ اینکار به صرفه جویی در مصرف باتری نیز کمک قابل توجهی می کند.

درست مثل موتور ماشین که دارای منحنی گشتاور است، می توان هسته پردازنده را روی فرکانس خاصی که بهترین کارایی را دارد، تنظیم کرد. برای مثال کایرین ۹۸۰ به گونه طرحی شده که یکی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - از خوشه های Cortex-A76 با کلاک ۲.۶ و دیگری با کلاک ۱.۹۲ گیگاهرتز کار می کند. هسته های کرایو ۴۸۵ در اسنپدراگون ۸۵۵ هم روی فرکانس های ۲.۸۴ و ۲.۴۱ تنظیم شده اند.تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان

همانطور که می دانید پشت معماری این هسته ها ARM قرار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - دارد. پلتفرم DynamIQ این کمپانی امکان ایجاد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۳۲ خوشه مجزا با ۸ هسته برای هرکدام از آنها را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ممکن می کند. این انعطاف پذیری چشمگیر به طراحان تراشه اجازه می دهد با تنظیم دلخواه فرکانس و ولتاژ و پیاده سازی بهترین خوشه بندی، تعادل مطلوبی را بین کارایی و مصرف انرژی ایجاد کنند.

با توجه اینکه کمپانی های بزرگ فعلا روی توسعه واحدهای ویژه پردازش عصبی (NPU) و پردازنده سیگنال تصویر (ISP) تمرکز کرده اند، بعید به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد خوشه بندی چیپست چهارگانه باشیم چرا که بخش مهمی از پردازش های سنگین از روی دوش پردازنده برداشته شده است. هرچند معرفی ریز معماری هسته Cortex-A6x با قدرتی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - بین A7x و A5x می تواند این معادلات را به هم بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل آسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام بچه ها سایت ***** تلویزیون اسنوا SSD-55SA640U شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone