🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  2. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26598.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رندر جدید پیکسل 4 XL ابعاد و طراحی حاشیه‌های آن را افشا می‌کند [تماشا کنید]

در فاصله سه ماه مانده به رونمایی رسمی پیکسل 4، رندر سه بعدی کاملی برای این گوشی توسط «استیو همرستافر» از OnLeaks منتشر شده است. در این رندر بخش کوچک دیگری از جزئیات پیکسل 4 ...

در فاصله سه ماه مانده به رونمایی رسمی پیکسل 4، رندر سه بعدی کاملی برای این گوشی توسط «استیو همرستافر» از OnLeaks منتشر شده است. در این رندر بخش کوچک دیگری از جزئیات پیکسل 4 را می‌توان مشاهده کرد که مهمترین بخش آن مشخص شدن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - ابعاد پیکسل 4 XL است.

OnLeaks گزارش کرده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - که پیکسل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - 4 XL ابعادی به اندازه 8.2×75.2×160.4 میلیمتر با نمایشگر 6.25 اینچی خواهد داشت. برای مقایسه، سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس ابعادی برابر با 7.8×74.1×157.6 با نمایشگر 6.4 اینچی دارد. اگر فرض را بر درست بودن این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - اعداد قرار دهیم می‌توان نتیجه‌گیری کرد که اس 10 پلاس در هر سه بعد کوچکتر از پیکسل 4 است اما نمایشگر بزرگتری دارد.

از آنجایی که انتظار می‌رود نسبت تصویر هر دو گوشی با هم برابر باشد فقط یک توضیح برای کوچکتر بودن ابعاد نمایشگر پیکسل 4 می‌ماند و آن هم حاشیه‌های کناری بزرگتر است. اینطور که در رندر مذکور نشان داده شده، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - خبری از بریدگی، سوراخ دوربین سلفی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - و دوربین بیرون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - جهنده نیست و پیکسل 4 - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - یک حاشیه بالای نمایشگر متداول با دوربین سلفی دوگانه، اسپیکر و سنسورها دارد.

نبود حسگر اثرانگشت فیزیکی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - هم در این رندر دیده می‌شود که نشانگر وجود حسگر زیر یا داخل نمایشگر است. با توجه به ابعاد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - پیکسل 4 XL انتظار می‌رود مدل پایه پیکسل 4 به یک نمایشگر 5.6 تا 5.8 اینچی مجهز شده و ابعادی در حد 8.2×68.9×147.0 میلیمتر داشته باشد.

در مورد سنسورهای سلفی این گوشی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - هم اینطور به نظر می‌رسد که با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - یک سنسور سه بعدی در کنار حسگر دوربین مواجه خواهیم بود که برای بالا بردن دقت شناسایی چهره تعبیه شده است.

بقیه مشخصات پیکسل 4 XL همان است که پیشتر دیده بودیم. اسپیکر استریو، پورت USB-C - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - در پایین گوشی و نبود جک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - 3.5 میلیمتری. علاوه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - بر این، پیکسل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - جدید قرار است - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - پردازنده اسنپدراگون 855 و 6 گیگابایت رم هم مجهز شده و پاییز امسال معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone