🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26599.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کانن دوربین G7 X III را برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی معرفی کرد

کانن با معرفی دو عضو جدید از خانواده پاورشات G7 X و G5 X، عزم خود را برای جلب نظر تولیدکنندگان محتوای ویدیویی نشان داده است. دوربین اول که G7 X III نام دارد، با برخورداری ...

کانن با معرفی دو عضو - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جدید از خانواده پاورشات G7 X و G5 X، عزم خود را برای جلب نظر تولیدکنندگان محتوای ویدیویی نشان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - داده است.

دوربین اول که G7 X III نام دارد، با برخورداری از لنز معادل ۲۴ تا ۱۰۰ میلیمتری با گشودگی دیافراگم f/1.8-2.8 بی شباهت به مدل قبلی نیست. هرچند ابعاد دوربین چندان بزرگ نیست اما سنسور ۲۰ مگاپیکسلی CMOS با قطر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۱ اینچ و بکارگیری فناوری Stacked در ثبت دقیق جزییات به کاربر کمک می کند. - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کانن علاوه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بر استفاده از موتور پردازش تصویر DIGIC، برای جلب نظر یوتوبرها قابلیت های جدیدی را هم به دوربین - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - G7 X III اضافه کرده است.

مهم ترین ویژگی احتمالا پشتیبانی از فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است که کمپانی ژاپنی حتی در بسیاری از مدل های پیشرفته هم قادر به پیاده سازی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آن نبوده است. علاوه بر این این ویدیوها را می توان به صورت مستقیم از طریق وای فای به یوتیوب استریم کرد. از ویژگی های دیگر باید به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ورودی میکروفون و پورت USB-C برای شارژ دستگاه اشاره کرد.

در صورتی که دوربین های کامپکت پریمیوم را ترجیح می دهید می توانید سراغ G5 X Mark II بروید که تقریبا هیچ چیزی را از مدل G5 X سال ۲۰۱۵ به ارث نبرده است. مهمترین مزیت G5 X Mark II نسبت به دوربین G7 X III منظره یاب الکترونیکی اولد و زوم ۵ برابری اپتیکال است.

این دوبین هم به لنز - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - معادل ۲۴ تا ۱۲۰ میلیمتری با گشودگی دیافراگم f/1.8-2.8 مجهز شده که علی رغم اپرچر بزرگ محدوده زوم قابل توجهی را نیز پوشش می دهد. پردازشگر تصویر DIGIC 8 در کنار سنسور ۲۰ مگاپیکسلی CMOS با قطر ۱ اینچ و فناوری لایه ای هم تفاوتی با G7 X III ندارد.

کانن از ماه آینده دوربین G7 X III را در رنگ های مشکی و نقره ای و با قیمت ۷۴۹ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دلار و G5 X Mark II را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در رنگ مشکی و با قیمت ۸۹۹ دلار روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone