🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31305.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

توسعه کابل فیبر نوری با سرعت انتقال اطلاعات هزار ترابیت در ثانیه

فیبر نوری ساخته شده توسط دانشگاه هوکایدو ژاپن و کمپانی Fujikura، منبع و منعکس کننده نوری ساخت دانشگاه مکوایر استرالیا و سیستم انتشار ساخت مؤسسه ملی فناوری ارتباطات ژاپن در کنار هم به دستیابی سرعت ...

فیبر نوری ساخته شده توسط دانشگاه هوکایدو ژاپن و کمپانی Fujikura، منبع و منعکس کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان - نوری ساخت دانشگاه مکوایر استرالیا و سیستم انتشار ساخت مؤسسه ملی فناوری ارتباطات ژاپن در کنار هم به دستیابی سرعت انتقال داده بیش از 1 پتابیت (هزار ترابیت) در ثانیه منجر شدند.

کابل فیبر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان - نوری جدید با 4 رشته مرکزی و اندازه ای برابر با نمونه های موجود، تا 12 برابر سرعت بیشتری داشته و به دلیل قطر کمتر رشته های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان - داخلی، در مقابل صدمات فیزیکی نیز از مقاومت بالاتری برخوردار خواهد بود.

کابل جدید تا 12 برابر از نمونه های موجود سریع تر است

به گفته پژوهشگران پروژه، حجم بسیار بالای داده ها در سراسر دنیا و نیاز به سرعت های بیشتر برای انتقال اطلاعات باعث شده فناوری های موجود به انتهای ظرفیت خود برسند. از همین رو کابل جدید به عنوان نخستین نمونه استاندارد با ابعاد مشابه نسخه های قبلی، توانسته به نیاز مذکور پاسخ دهد و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان - به عنوان یک راه حل کاربردی و واقع گرایانه مورد استفاده قرار گیرد.

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان - فناوری مورد بحث فعلاً برای زیرساخت های اصلی و شبکه های مادر در نظر گرفته شده و قرار نیست به صورت عمومی برای مشترکان خطوط اینترنت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان - فیبر نوری عرضه شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان

لازم به ذکر است که پیش از این شرکت NBN (سرویس دهنده خطوط اینترنت در استرالیا) ظرفیت شبکه خود را به 19.2 ترابیت در ثانیه ارتقا داده بود و قرار است با استفاده از فناوری CloudWave شرکت Coriant، به سرعت 200 گیگابیت در ثانیه به ازای هر طول موج دست پیدا کند.

اما فیبر نوری جدید محققان ژاپنی-استرالیایی تا 12 میلیون بار سریع تر از فناوری کنونی NBN بوده و به گفته توسعه دهندگان، محصولی انقلابی در حوزه انتقال اطلاعات خواهد بود.

گفتنی است پیش از این کمپانی ژاپنی NEC طی همکاری با گوگل و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان - بهره گیری از هوش مصنوعی، موفق به افزایش راندمان خطوط اینترنت زیر اقیانوسی شد و سرعت انتقال اطلاعات در آنها را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گالیکش استان گلستان - تا 26 ترابیت در ثانیه افزایش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone