🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  4. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26574.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

«آرمان پردازان نوژن» در الکامپ؛ هوشمندسازی فرایند ورود به دنیای آنلاین

کسب و کار های سنتی یکی پس از دیگری وارد فضای آنلاین می شوند تا در کنار حفظ توان رقابتی، بقای خود را تضمین کنند. در جریان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با ...

کسب و کار های سنتی یکی پس از دیگری - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - وارد فضای آنلاین می شوند تا در کنار حفظ توان رقابتی، بقای خود را تضمین کنند. در جریان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شرکتی آشنا شدیم که به کسب و کارها کمک می کند به شکل هوشمند وارد این مسیر شوند. شرکت آرمان پردازان نوژن خدماتی نظیر طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی وب سایت و پلتفرم های کسب و کار را انجام می دهد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

این روزها واژگانی نظیر هوشندسازی، کلان داده، داده کاوی و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - مانند اینها را زیاد می - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شنویم. با این حال آرمان پردازان نوژن قصد دارد این واژه ها را از حالت انتزاعی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - درآورده و آنها را به شکل عملی پیاده سازی کند. «اشکان قویدل»، معاون فنی و اجرایی شرکت نرم افزاری نوژن در گفتگو با دیجیاتو از هوشمندسازی پلتفرم های کسب و کار صحبت کرد، اما منظور از پلتفرم کسب و کار چیست؟ قویدل می گوید:

«پلتفرم کسب و کار هرگونه فضا یا بستری است - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - که خدمت، کالا یا ارزش افزوده از طریق آن ارائه می شود. این پلتفرم بر اساس نوع کسب و کار، به شکل متفاوتی تعریف شده و می تواند دوسویه یا چندسویه باشد. یکی از مهم ترین مزایای شرکت نوژن، بهینه سازی عملکرد پلتفرم کسب و کار است تا با پرداخت هزینه ای معقول، بین عملکرد آفلاین و آنلاین بیزینس مورد نظر توازن ایجاد شود.»

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

هوشمندسازی پلتفرم کسب و کار، نقش اصلی را در خدمات شرکت نوژن ایفا می کند. اولین گام در این مسیر، تعریف «عناصر» است. قویدل، عناصر را اینگونه تعریف می کند: - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - «عناصر، تمام ماهیت هایی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - هستند که در کسب و کار اهمیت دارند. به عبارت دیگر، هر آنچه در تحلیل های آتی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - تأثیرگذار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - باشد، به عنصر تبدیل می - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شود. این عناصر تعریف منحصر به فردی دارند و هیچ دو عنصر یکسان نخواهند بود.»

شرکت نوژن پلتفرم کسب و کار را به گونه ای توسعه می دهد که تعامل کاربر را با عناصر به شکل خودکار و هوشمند، ثبت کند. در واقع سیستم قابلیت درک این عناصر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - را خواهد داشت، یعنی اینکه هر عنصر چه تأثیری روی کاربر دارد و چه تعاملی شکل می گیرد. - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - نتیجه این فرایند، شناسایی رفتار کاربر و نهایتاً هوشمندسازی سیستم خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

قویدل برای روشن شدن بحث، فضای بازار بورس را مثال می زند: «مثلاً سیستم می تواند تشخیص دهد که خانم های خانه دار در فصل تابستان به سهام گروه های ساختمانی علاقه نشان می دهند، یا اینکه احتمال رشد سهام کدام گروه ها در فصل زمستان بیشتر است.»

یکی از پروژه های شرکت نوژن، پلتفرم خرید و فروش آثار هنری «زمینه» است که از همین رویکرد هوشمندسازی استفاده می کند. عناصر این سیستم، مواردی نظیر «شباهت ظاهری به دیگر هنرمندان معروف، تعداد آثار هنری، وضعیت کار و زندگی، قیمت آثار و دیگر عناصر کیفی» را شامل می شوند. این سیستم می تواند پیش بینی کند که کدام هنرمند در آینده نزدیک با استقبال بیشتری از سوی علاقه مندان مواجه می شود.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

پروژه دیگر این شرکت یعنی اپلیکیشن «اپتایزر» می تواند رفتار مشتری برای سفارش غذا یا نوشیدنی را درک و تحلیل کند. اپتایزر، کاربر را به شکل یک نمودار چندوجهی برای - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - مدیریت کافه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - یا رستوران به تصویر می کشد تا بر اساس آن، بتوان رفتار آتی این - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - فرد خاص و دیگر مشتریان را پیش بینی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - کرد.

البته جمع آوری داده های کاربر فقط بخشی از این فرایند است. قویدل می - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - گوید «مزیت اصلی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - نوژن، ذخیره سازی داده ها به شکل ساخت یافته با قابلیت تبدیل به کلان داده و نهایتاً تحلیل آنهاست». - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - عقیده او «داده های نهایی که از این سیستم هوشمند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - خارج می شوند، قابل قیمت گذاری نیستند».

بدین ترتیب، نوژن مثل یک تیم فنی در کنار پروژه قرار گرفته و کسب و کار را در مسیر موفقیت پیش می برد. حتی شرکت ها می توانند داده هایی که خودشان جمع آوری کرده اند را هم به نوژن بدهند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - تا روی آنها تجزیه و تحلیل انجام شود. به گفته قویدل «شهرداری - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - تهران تمام داده های ترافیکی شهر را در اختیار نوژن قرار داده تا خروجی معناداری از آنها - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - به دست آید».

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

تمام - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - این موارد برای کسب و کار هایی که به دنبال حضور هوشمندانه در فضای آنلاین هستند، به خصوص شرکت هایی که می خواهند وب اپ توسعه دهند، جذاب خواهند بود. قویدل، هدف - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - نوژن از حضور در نمایشگاه را معرفی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - این خدمات به کسب و کارها و تغییر فرهنگ برون سپاری - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - در بین شرکت های فناوری - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - کشور می داند. او می گوید «وقت آن رسیده که شرکت ها، کارهای مهم را به مجموعه های تخصصی بسپارند و به آنها اعتماد کنند. در فضای آنلاین رقابتی امروز، تیم های کوچک داخلی نمی توانند نیاز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شرکت های بزرگ را برآورده کنند.»

نوژن امیدوار است با تکیه بر مهارت هایی نظیر هوشمندسازی، مستندسازی، تحویل فاز به فاز، طراحی دقیق UI/UX و در نظر گرفتن محرمانگی داده ها، فضای برون سپاری را بهبود داده و به شرکت ها کمک کند تا با رویکردی جدید وارد فضای کسب و کار آنلاین شوند. این شرکت خدمات مشاوره کاملاً رایگان هم ارائه می دهد. بنابراین اگر قصد دیجیتال کردن کسب و کار خود به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شکل هوشمند را دارید، می توانید به وب سایت شرکت نرم افزاری نوژن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone