🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35630.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

افزایش تنش ها میان استرالیا و چین به خاطر هواوی

تنش‌ها میان استرالیا و چین دوباره بالا گرفته چراکه کانبرا هنوز به همکاری با هواوی راضی نشده و با این قضیه مخالفت می‌کند. از این رو اخیراً پارلمان استرلیا قوانین جدیدی در حوزه‌ی همکاری‌های بین ...

تنش‌ها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - میان استرالیا و چین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - دوباره بالا گرفته چراکه کانبرا هنوز به همکاری با هواوی راضی نشده و با این قضیه مخالفت می‌کند. از این رو اخیراً پارلمان استرلیا قوانین جدیدی در حوزه‌ی همکاری‌های بین المللی و خارجی در نظر گرفته که از فعالیت یک شرکت خارجی (مخصوصاً چینی) در این کشور جلوگیری می‌کند. در این قوانین مجازات‌های سخت‌تر و جریمه‌هایی سنگینتری برای قانون شکنان در نظر گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل

پیش از این مقامات استرالیا نامه‌ی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - سرگشاده‌ای به شرکت هواوی ارسال کردند و مدعی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - شدند که فعالیت‌های این کمپانی تولید کنند‌ه تجهیزات موبایلی چینی، ریسک‌ امنیتی زیادی دارد و ممکن است تیرگی رابطه استرالیا و چین را افزایش دهد.در آن زمان کمپانی چینی هر گونه اتهامی را رد کرد و نامه‌ای به سیاست‌مداران اروپایی ارسال نمود تا رضایت‌ آنها را برانگیزد. شاید این نامه موجب شود که استرالیا به این شرکت چینی اجازه دهد تا در حوزه‌ی ساخت شبکه‌ی 5G این کشور فعالیت کند.

به نظر می‌رسد که این نامه موفقیت آمیز نبوده چرا که مالکوم ترنبول وزیر استرالیایی، چند روز پیش اعلام کرده بود که قوانین جدید به منظور ایجاد محدودیت برای کمپانی‌های وابسته به یک کشور خاص نیست اما - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - کمی قبلتر از آن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - نگرانی خود را راجع به اهداف سیاست جغرافیایی چین در این منطقه اعلام نمود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل

مدارکی از تلاش چین برای نفوذ به مجمع قانون‌گذاری وجود دارد و  کارشناسان معتقدند که قانونگذاران استرالیایی پس از آن آگاهی از این مدارک، به اتحاذ سیاست‌های سختگیرانه در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - زمینه ارتباط با این کشور وضع اقدام نموده‌اند

قوانین جدید تمامی نمایندگان قدرت‌های خارجی را به عنوان لابی‌گر و نفوذگر در نظر می‌گیرد. بدین ترتیب هر فرد خارجی برای هر گونه تخطی از محدودیت های کاری خود محکوم به ۲۰ سال زندان خواهد شد

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل

پزیر امور خارجه چین معتقد است که این مسئله فضای میان دو کشور - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - را به شدت مسموم کرده است. به همین منظور رسماً اعلام نموده که به قوانین تازه وضع شده اعتراض دارد. با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - این وجود به نظر می‌رسد که تصمیم کانبرا جدی است و هواوی دیگر نمی‌تواند که در تولید تجهیزات اپراتور موبایلی استرالیا فعالیت کند.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو از موبایل میان رده هواوی آنر 7X

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone