🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11249.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک هم ظاهرا مخالف خرید Arm توسط انویدیا است

به نظر می‌رسد ایلان ماسک به گروهی از بازیگران دنیای فناوری پیوسته که با خرید شرکت طراحی تراشه بریتانیایی آرم (Arm) توسط کمپانی آمریکایی انویدیا مخالفند. انویدیا می‌خواهد با قراردادی ۴۰ میلیارد دلاری آرم را تصاحب ...

به نظر می‌رسد ایلان ماسک به گروهی از بازیگران دنیای فناوری پیوسته که با خرید شرکت طراحی تراشه بریتانیایی آرم (Arm) توسط کمپانی آمریکایی انویدیا مخالفند. انویدیا می‌خواهد با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس - قراردادی ۴۰ میلیارد دلاری آرم را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس - تصاحب کند.

منابع متعددی اعلام کرده‌اند که تسلا، شرکت سازنده خودرو‌های برقی نسبت به خرید این شرکت نیمه‌هادی کمبریج توسط انویدیا نگران است. کمیسیون تجارت فدرال تحقیقاتی را درباره این توافق در اوایل سال جاری آغاز کرد و انتظار می‌رود نتیجه آن در هفته‌های آینده اعلام شود. نشریه تلگراف همچنین عنوان می‌کند که آمازون و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس - سامسونگ مخالفت خود با این قرارداد را به مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند.

در حالی که آمازون و سامسونگ درخواست اظهارنظر درباره - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس - این گزارش را رد کرده‌اند، تسلا به درخواست‌ها پاسخی نداده است. طبق گزارش‌های ثبت شده به نظر می‌سد تسلا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس - و ایلان ماسک نگرانی‌های رقابتی را درباره خرید شرکت Arm توسط انویدیا اعلام کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس

تصاحب Arm توسط انویدیا در بریتانیا با تحقیقات طولانی ضد رقابت روبرو است. سازمان رقابت و بازار بریتانیا این ماه هشدار داد که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس - این معامله نگرانی‌های مهمی ایجاد کرده. Arm در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت ژاپنی سافت‌بانک خریداری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس - شد و یکی از بازیگران اصلی صنعت تراشه محسوب می‌شود.

منتقدان این قرارداد معتقدند که چنین قراردادی پیشروی انویدیا در بازار تراشه‌های گرافیکی را با معماری‌های پردازنده موبایل Arm ترکیب می‌کند و این موضوع می‌تواند به معنای تسلط انویدیا روی بازار طراحی تراشه باشد. علاوه بر این، انویدیا می‌تواند حرف اول را در بازار طراحی تراشه‌های دیتاسنترها بزند.

شرکت‌های مخالف چنین قراردادی نگرانی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر داراب استان فارس - این موضوع هستند که پس از پیوستن آرم به انویدیا، ماهیت بی‌طرفی آرم از بین برود و قیمت‌ها افزایش یابد. البته انویدیا چنین گفته‌هایی را رد می‌کند.

انویدیا هم اکنون منتظر تصمیم «اولیور داودن»، وزیر امور دیجیتال بریتانیا است. داودن هم اکنون در حال کسب اطمینان از این موضوع است که خرید Arm امنیت ملی را تهدید نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone