🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16291.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

حمله سایبری هکرهای روسی به چندین وزارتخانه و سازمان دولتی آمریکا

مقامات آمریکایی می‌گویند هکرهایی که چند روز قبل به شرکت امنیت سایبری FireEye حمله کردند، چندین آژانس دولتی در آمریکا را نیز هدف قرار داده و توسط دولت روسیه حمایت می‌شوند. به گزارش واشنگتن پست، ...

مقامات آمریکایی می‌گویند هکرهایی که چند روز قبل به شرکت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان - امنیت سایبری FireEye حمله کردند، چندین آژانس دولتی در آمریکا را نیز هدف قرار داده و توسط دولت روسیه حمایت می‌شوند.

به گزارش واشنگتن پست، یک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان - گروه هک تحت حمایت دولت روسیه به وزارت خزانه‌داری، وزارت بازرگانی و چندین آژانس دولتی در آمریکا حمله کرده است. این گروه که با اسامی APT29 یا Cozy Bear - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان - شناخته می‌شود، در زمان دولت اوباما به وزارت خارجه و کاخ سفید حمله سایبری کرد و همان گروهی است که اواخر تیر ماه امسال به تلاش برای سرقت تحقیقات واکسن کرونا متهم شد.

سخنگوی وزارت بازرگانی آمریکا این حمله را تأیید کرد و گفت یکی از دفاتر این وزارتخانه هدف حمله هکرها قرار گرفته است. خبرگزاری رویترز نیز در گزارش خود اشاره می‌کند که شورای امنیت ملی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان - آمریکا (NSC) در حال بررسی حمله سایبری دیگری به وزارت خزانه داری آمریکا است. آنطور که در گزارش آمده هکرهای وابسته به روسیه در این حمله به ایمیل‌های محرمانه دولتمردان آمریکایی دسترسی پیدا کرده‌اند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان

روزنامه واشنگتن پست می‌گوید حملات توسط سرویس اطلاعات خارجی روسیه موسوم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان - به SVR انجام شده است که چند روز قبل به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امنیت سایبری در آمریکا یعنی FireEye حمله کرد. مدیرعامل FireEye می‌گوید هکرها اطلاعات مربوط به مشتریان دولتی و همچنین ابزارهای دفاع در برابر حملات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان - سایبری این شرکت متعلق به Red Team را سرقت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان - کرده‌اند.

در ادامه گزارش واشنگتن پست آمده که هکرها با حمله به وزارت بازرگانی آمریکا نرم افزارهای شرکت SolarWinds را هدف قرار داده اند که هزاران سازمان در این کشور از آنها برای مدیریت شبکه‌ها، سیستم‌ها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان - و زیرساخت فناوری اطلاعات استفاده می‌کنند.

چندین آژانس اعمال قانون در آمریکا از جمله FBI در حال بررسی این حمله - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چمخاله استان گیلان - سایبری هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone