🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20939.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ احتمالا به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز می‌شود

آیفون ۱۲ و برادران آن از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند امسال محسوب می‌شوند که تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها منتشر شده. بر اساس جدیدترین اطلاعات، مدل‌های پرو این محصولات به صفحه نمایش با رفرش ...

آیفون ۱۲ و برادران آن از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند امسال محسوب می‌شوند که تا به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - امروز گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها منتشر شده. بر اساس جدیدترین اطلاعات، مدل‌های پرو این محصولات به صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شوند.

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد نسل بعدی آیفون‌ها را با ویژگی‌های منحصر به‌فردی وارد بازار کند تا پرچمدارهای اندرویدی را به چالش بکشد. این گوشی‌های هوشمند از طراحی بهبودیافته و LiDAR بهره می‌برند و قادر به پشتیبانی از شبکه 5G هستند. به تازگی «مکس وین‌باخ»، افشاگر معروف اطلاعات جدیدی از این محصولات منتشر کرده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - است.

بر اساس این اطلاعات، مدل‌های پرو با نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز وارد بازار می‌شوند. در حال حاضر محصولات زیادی در بازار به صفحه نمایش با رفرش ریت ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند، اما اپل بدنبال رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - و به همین علت تا سال - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - جاری میلادی صبر کرده است.

علاوه بر رفرش ریت بالاتر نمایشگر، نسخه‌های پرو آیفون ۱۲ به دوربین قدرتمندتری در مقایسه با نسل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - کنونی خود مجهز می‌شوند. کیفیت دوربین در محیط‌های کم نور بهبود پیدا می‌کند، فوکوس خودکار با سرعت بالاتری انجام می‌شود، لرزشگیر تصویر عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد و همچنین اپل برای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - آن‌ها نسل جدید HDR هوشمند را درنظر می‌گیرد که نویز را کاهش می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران

این محصولات از LiDAR برای بهبود فوکوس خودکار بهره - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - می‌برند و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - همچنین قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. انتظار نمی‌رود اپل رزولوشن دوربین این محصولات را افزایش دهد، البته گفته شده که اپل پس از عملکرد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - نامناسب فوکوس خودکار در سنسور ۶۴ مگاپیکسلی تصمیم به چنین کاری گرفته است.

مدل‌های پایه آیفون ۱۲ به دوربین اصلی دوگانه مجهز می‌شوند و فاقد دوربین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - تله فوتو و LiDAR خواهند بود، با این حال از نمایشگر OLED بهره می‌برند. برش نمایشگر نسل آینده آیفون‌های اپل ابعاد کوچکتری خواهد داشت، اما عملکرد سیستم فیس آیدی بهبود پیدا می‌کند. اپل این محصولات را به باتری‌های بزرگتری نسبت به گذشته مجهز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - می‌کند که برای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تنکابن استان مازندران - مثال می‌توان به باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی برای مدل ۶.۷ اینچی اشاره کرد که البته با توجه به پشتیبانی از شبکه 5G و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز چنین ارتقایی طبیعی است.

این احتمال وجود دارد که اپل در مراحل نهایی طراحی گوشی‌های آینده خود تغییراتی در آن‌ها اعمال کند، بنابراین نمی‌توان چندان به اطلاعات منتشر شده توسط وین‌باخ اطمینان کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone