🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  2. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16288.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آشوب در ویسترون؛ اعتراض ۲۰۰۰ کارگر خط تولید آیفون در هند به خشونت کشیده شد

حدود ۲ هزار نفر از کارگران کارخانه تولید آیفون ویسترون در هند در اعتراض به عدم دریافت حقوق خود دست به اعتراض زده و خسارت سنگینی را به این کارخانه وارد کردند. این حوادث روز ...

حدود ۲ هزار نفر از کارگران کارخانه تولید آیفون ویسترون در هند در اعتراض به عدم دریافت حقوق خود دست به اعتراض زده و خسارت سنگینی را به این کارخانه وارد کردند.

این حوادث روز شنبه در کارخانه‌ای که توسط کمپانی تایوانی ویسترون مدیریت می‌شود و وظیفه تولید آیفون SE را برعهده دارد، رخ داد. طبق گزارش «The Indian - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - Express»، کارگران در هنگام تغییر شیفت به علت چهار ماه حقوق عقب افتاده به دفاتر، مبلمان و برخی تجهیزات کارخانه آسیب وارد کردند. در این تظاهرات نزدیک به ۲۰۰۰ کارگر شرکت داشتند و طبق گفته یک مقام محلی، پلیس تحقیقات در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - این زمینه را آغاز کرده و تا به امروز بیش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - از ۱۰۰ کارگر را دستگیر کرده است.

اپل از سال ۲۰۱۷ شروع به تولید آیفون در هند کرد. گوشی‌های هوشمند فروش بالایی را در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - بازار هند تجربه می‌کنند، با این حال سهم اپل نزدیک به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - ۱ درصد در بازار این کشور است چرا که گوشی‌های آیفون با قیمت بالایی به فروش می‌رسند و بسیاری از کاربران هند توان خرید آن‌ها را ندارند. هند در سال ۲۰۱۹ پس از چین و بالاتر از ایالات متحده آمریکا به عنوان دومین بازار بزرگ گوشی‌های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - هوشمند در جهان معرفی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - شد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان

ویسترون این کارخانه تولید آیفون را اوایل سال جاری میلادی در نزدیکی «بنگلور» افتتاح کرد که بخشی از برنامه چندین میلیون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - دلاری سرمایه‌گذاری آن در هند محسوب می‌شود. در حال حاضر ویسترون و اپل درباره این حوادث اظهارنظری نکرده‌اند.

با شیوع ویروس - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - کرونا و همچنین جنگ تجاری میلادی ایالات متحده آمریکا و چین، شرکت‌های مختلف تصمیم به انتقال بخشی از خطوط تولید خود از چین به هند گرفتند. در این میان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - دولت هند هم با طرح‌های تشویقی خود سازندگان را ترغیب به ورود به بازار تولید این کشور کرد.

شرکت‌های زیادی مانند پگاترون با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیون دلار خواهان تولید گوشی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - در هند هستند. نزدیک به دو ماه پیش طرح ۱۴۳ میلیارد دلاری سامسونگ و تامین کنندگان اپل برای تولید موبایل هم در هند مورد تایید قرار گرفت. با توجه به این موارد، انتظار نمی‌رود تظاهرات اخیر تغییری در روند سرمایه‌گذاری‌ها ایجاد کند و شاید تنها دستمزد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سیاهکل استان گیلان - کارگران افزایش یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone