🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11472.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پلی کنسول بخشی از مشخصات گلکسی A03s سامسونگ را فاش کرد

رویداد گلکسی آنپکد هفته گذشته برگزار شد اما هنوز منتظر چند محصول دیگر از سوی سامسونگ هستیم. یکی از این محصولات گلکسی A03s است که بازار محصولات اقتصادی را هدف قرار می‌دهد و حالا بخشی ...

رویداد گلکسی آنپکد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان - هفته گذشته برگزار شد اما هنوز منتظر چند محصول دیگر از سوی سامسونگ هستیم. یکی از این محصولات گلکسی A03s است که بازار محصولات اقتصادی را هدف قرار می‌دهد و حالا بخشی از مشخصات آن فاش شده است.

گوگل پلی کنسول به‌تازگی اطلاعات گلکسی A03s سامسونگ را ثبت و بخشی از مشخصات فنی آن را تایید کرده است. این موبایل اقتصادی به چیپست مدیاتک MT6765 یا همان هلیو P35 مجهز می‌شود و در کنارش ۳ گیگابایت رم خواهد داشت.

در این پایگاه داده گفته شده که نمایشگر گلکسی A03s از رزولوشن ۱۳۳۹ در ۷۲۰ پیکسل با تراکم ۳۰۰ پیکسل بر هر اینچ بهره می‌برد. این گوشی با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 از راه می‌رسد. ظرفیت باتری در گوگل پلی کنسول ذکر نشده اما مرجع FCC قبلا نشان داده بود که گلکسی A03s باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان - دارد و از شارژ ۱۵ واتی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان - پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان

در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی A03s دقیقا چه زمانی معرفی خواهد شد، اما - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان - بازار هدف آن احتمالا اروپا و هند است. قیمت این گوشی باید در بازار اروپا حدود ۱۵۰ یورو باشد تا بتواند نظر طرفداران گوشی‌های ارزان قیمت را جلب کند. ولی به همین دلیل نباید انتظار مانور تبلیغاتی گسترده‌ای را داشته باشیم.

سامسونگ اخیرا از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ پرده برداشته و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان - تمام تمرکز خود را روی فروش این دو محصول گذاشته است. رندرهایی که قبلا از گلکسی A03s منتشر شده بود، نشان می‌داد که این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای با چینش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان - عمودی دارد و از ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش این گوشی به جز در بخش پایینی بسیار باریک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان - است و انرژی خود را از طریق درگاه USB-C دریافت می‌کند.

طبق شایعات، گلکسی A03s نمایشگری ۶.۵ اینچی با دوربین سه‌گانه خواهد داشت که شامل یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ماسال استان گیلان - دو سنسور ۲ مگاپیکسلی کمکی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone