🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18170.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اسمارت بند سونی «Wena 3» با پشتیبانی از پایش سطح اکسیژن معرفی شد

سونی از مدل جدید اسمارت بند« Wena» رونمایی کرد که از دستیار هوشمند الکسا پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند از طریق میکروفون، درخواست‌های صوتی ارسال و از طریق اسپیکر پاسخ‌ها را دریافت کنند. این بند برخلاف ...

سونی از مدل جدید اسمارت بند« Wena» رونمایی کرد که از دستیار هوشمند الکسا پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند از طریق میکروفون، درخواست‌های صوتی ارسال و از طریق اسپیکر پاسخ‌ها را دریافت کنند. این بند برخلاف - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی - مچ بندهای هوشمند دیگر امکان نصب روی ساعت‌های معمولی را دارد.

نمایشگر نسخه جدید Wena بسیار بزرگتر از  مدل «Wena Pro» - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی - است. در نتیجه امکان خواندن نوتیفیکیشن‌ها روی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی - نمایشگر وجود دارد. علاوه بر این نسخه جدید مجهز به زنگ هشدار و تایمر است؛ هرچند که ممکن است ساعتی که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی - این بند روی آن وصل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌شود تایمر و زنگ هشدار داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی

اسمارت بند Wena 3 علاوه بر دستیار هوشمند، از NFC نیز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی - پشتیبانی می‌کند. در نتیجه امکان پرداخت وجه برای صاحبان این اسمارت بند فراهم است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید Wena 3، بهره‌مندی از حسگر ضربان قلب است که می‌تواند سطح اکسیژن خون را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی - پایش کرده و «VO2 Max» را به صورت دقیق اندازه گیری کند. همچنین اسمارت بند جدید، علاوه بر تخمین زدن میزان استرس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی - و آرامش کاربر، مجهز به گام شمار و سیستم پایش خواب است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی

از آنجایی که اسمارت بند قرار است روی ساعت‌های زیبایی نصب شود، خودش نیز باید ظاهر زیبنده‌ای داشته باشد. مدل فلزی اسمارت بند از فولاد ضد زنگ SUS316L ساخته شده و نسخه پریمیوم مشکی آن دارای روکش یونیزه است. درنتیجه قسمت بیرونی بند، در برابر سایش مقاوم است و در عین حال از بروز حساسیت به نیکل نیز جلوگیری می‌کند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی

اسمارت بند، در جنس‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آشتیان استان مرکزی - مختلف فلزی و به رنگ نقره‌ای، همچنین چرمی و حتی لاستیکی به بازار عرضه می‌شود. محصول جدید سونی در در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌توان در استخر هم از آن استفاده کرد. طول عمر باتری آن در حدود یک هفته است و کاربران می‌توانند اسمارت بند را از طریق رابط سفارشی شارژ کنند.

اسمارت بند Wena 3 سونی قرار است از هفتم آذرماه در ژاپن عرضه شود. نسخه چرمی آن با قیمت 215 یورو و نسخه فلزی آن با قیمت 313 تا 332 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone