🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11862.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه بنچمارک‌های پیش نمایش ویندوز ۱۱ با ویندوز ۱۰: تفاوت چقدر است؟

مایکروسافت با معرفی ویندوز ۱۱ سوالات زیادی را برای کاربران به وجود آورد، ولی شاید مهم‌ترین سوال این باشد که عملکرد ویندوز ۱۱ در مقایسه با نسخه قبلی روی سیستم کاربران چگونه خواهد بود؟ حالا ...

مایکروسافت با معرفی ویندوز ۱۱ سوالات زیادی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - را برای کاربران به وجود آورد، ولی شاید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - مهم‌ترین سوال این باشد که عملکرد ویندوز ۱۱ در مقایسه با نسخه قبلی روی سیستم کاربران چگونه خواهد بود؟ حالا نتایج بنچمارک پیش نمایش ویندوز 11 و ویندوز 10 منتشر شده‌اند.

نصب نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ روی چندین لپ‌تاپ مختلف نشان داده که مشکلی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - خاصی برای دستگاه‌ها به وجود نمی‌آید، اما برای پاسخگویی به این سوال که سیستم کندتر می‌شود یا سریع‌تر باید نگاه دقیق‌تری به بنچمارک‌ها داشته باشیم.

البته برای دریافت پاسخ رسمی باید منتظر نسخه نهایی ویندوز ۱۱ بمانیم. چیزی که در حال حاضر در اختیار کاربران قرار گرفته و بسیاری آن را روی سیستم‌های خود نصب کرده‌اند، صرفا نسخه پیش‌نمایش اینسایدرهاست. این نسخه هنوز باید مسیر زیادی را طی کند تا باگ‌ها برطرف شود و با یک سیستم عامل کامل روبرو شویم.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی

مقایسه نتایج بنچمارک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - پیش نمایش - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - ویندوز ۱۱ روی سرفیس لپ‌تاپ گو و لپ‌تاپ Alienware Area-51m با ویندوز ۱۰ نتایج جالبی را به ما نشان می‌دهد. ویندوز ۱۰ روی Alienware در بنچمارک گیک‌بنچ امتیاز ۳۰,۲۷۱ و در Cinebench امتیاز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - ۱,۹۹۴ را کسب کرده، در حالی که نتایج عملکرد پیش نمایش ویندوز ۱۱ با ورژن ۲۲۰۰۰.۵۱ به‌ترتیب ۲۹,۴۴۴ و ۱,۸۱۰ بوده است. نکته جالب این‌جاست که این قضیه در بنچمارک 3D Mark Port Royale برعکس بوده و ویندوز ۱۱ با ۶,۱۰۸ امتیاز بهتر از ویندوز ۱۰ با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - ۵,۷۶۹ امتیاز ظاهر شده است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی

این مقایسه روی سرفیس لپ‌تاپ گو از کسب امتیاز ۲,۹۸۳ در گیک‌بنچ و ۱,۰۳۴ در Cinebench برای ویندوز ۱۰ و امتیاز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - ۳,۳۹۹ و ۱,۰۹۶ برای ویندوز ۱۱ خبر می‌دهد. در مجموع به نظر می‌رسد که استفاده از نسخه بتای ویندوز ۱۱ روی این دو لپ‌تاپ تفاوت چندانی با ویندوز ۱۰ ندارد.

البته در سرفیس لپ‌تاپ گو که محصولی ارزان‌تر با قیمت ۷۰۰ دلاری است، از جدیدترین نسخه بنچمارک‌ها - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - استفاده شده، در حالی که در Alienware با نسخه قدیمی‌تر بنچمارک‌ها روبه‌رو هستیم و عملکرد ویندوز ۱۱ کمی ضعیف‌تر بوده است.

مجددا باید تاکید کنیم که مقایسه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ با پیش نمایش ویندوز ۱۱ شاید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - چندان منصفانه نباشد و بهتر است منتظر عرضه نسخه نهایی سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرکزی استان مرکزی - جدید مایکروسافت بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone