🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34074.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل احتمالاً 3D Touch را از آیفون‌های ۲۰۱۹ حذف می‌کند

اپل هنگام عرضه‌ی آیفون‌ 6 اس در سال ۲۰۱۵ روی قابلیت 3D Touch یا تکنولوژی لمس سه بعدی مانور تبلیغاتی داد و اعلام کرد که این ویژگی، نقطه‌ی برتری گوشی‌های اپل نسبت به رقباست. حال تحلیلگران باور ...

اپل هنگام عرضه‌ی آیفون‌ 6 اس در سال ۲۰۱۵ روی قابلیت 3D Touch یا تکنولوژی لمس سه بعدی مانور تبلیغاتی داد و اعلام کرد که این ویژگی، نقطه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - برتری گوشی‌های اپل نسبت به رقباست. حال تحلیلگران باور دارند اپل پس از سه سال قصد دارد که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - این تکنولوژی را از پرچمداران بعدی خود حذف کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل

قابلیت 3D Touch که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - اولین بار در آیفون 6 اس ارائه شد، به کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - امکان می دهد که بسته به میزان فشاری که با انگشتان خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - به نمایشگر اعمال می کند، ژست های حرکتی ویژه ای را اجرا نماید. با این حال به نظر می رسد این قابلیت در چند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - سالی که از عرضه آن می گذرد، چندان هم بین کاربران محبوب نشده است.

به گزارش سایت مک رومرز، «بلین کورتیس» تحلیلگر موسسه‌ی Barclays مدعی شده به احتمال بسیار زیادی اپل ویژگی 3D Touch از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - آیفون‌های سال ۲۰۱۹ خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - حذف خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل

کورتیس معتقد است در آیفون‌های پیشرفته سال ۲۰۱۹ که قرار است مانند آیفون 10 از نمایشگر‌های اولد بهره ببرند، دیگر 3D Touch تعبیه نخواهد شد. البته هنوز مشخص نیست این مسئله در مورد آیفون ارزانتری که قرار است از نمایشگر ال سی دی ۶.۱ اینچی بهره ببرد، هم صدق می‌کند یا اپل باز هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - قصد دارد این قابلیت را در آن تعبیه کند.

البته چندی پیش «مینگ چی کو» تحلیلگر معروف، مدعی شده‌ بود که قطعاً این قابلیت از گوشی یاد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - شده که احتمالاً آیفون 9 نام دارد، حذف خواهد شد.

همچنین او جدیداً اعلام کرده که به احتمال قوی این آیفون ارزانتر تقریباً ۵۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - تا ۵۵ درصد از فروش کلی آیفون‌های سال ۲۰۱۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - را تا پایان سال - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - میلادی در اختیار خواهد داشت و این رقم ممکن است در سال ۲۰۱۹ به ۷۰ درصد هم برسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل

قابلیت 3D Touch از ویژگی‌های مخصوص پرچمداران اپل به شمار می‌رود و کنار گذاشتن آن نشان می‌دهد که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - کمپانی کوپرتینویی شکست خود را در مورد این ویژگی قبول کرده است.

مدیر مارکتینگ اپل باور دارد که ساخت نمایشگر و سخت افزاری که بتواند از قابلیت مذکور پشتیبانی کند، کار سختی است و هزینه‌ی زیادی می‌ طلبد. علاوه بر این وی باور دارد با اینکه سه سال از عرضه‌ی این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - قابلیت گذشته اما کاربران زیادی هنوز اطلاعی از این ویژگی ندارند و آن را بکار نمی‌گیرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل

البته هنوز نمی‌توان به قطعیت از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خلخال استان اردبیل - شکست اپل در طراحی این ویژگی صحبت کرد چرا که ممکن است کمپانی کوپرتینویی با روشی دیگر قصد داشته باشد ویژگی مشابهی را جایگزینش کند. به هر حال برای مطلع شدن از این مسئله باید تا معرفی رسمی آیفون‌های سال ۲۰۱۹ صبر کنیم.

 

تماشا کنید: ترک‌ها در اعتراض به تحریم‌ آمریکا آیفون‌هایشان را شکستند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone