🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22065.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدفزار در ده‌ها اپ کودک؛ درآمدزایی هکرها از ضربه‌های روی نمایشگر

بدافزار جدیدی در ده ها اپلیکیشن کودک در اپ استور کشف شده که ضربه های کاربر روی نمایشگر را به ضربه روی تبلیغات تبدیل کرده و برای هکرها درآمدزایی می کند. محققان امنیتی شرکت Check ...

بدافزار جدیدی در ده ها اپلیکیشن کودک در اپ استور کشف شده که ضربه های کاربر روی نمایشگر را به ضربه روی تبلیغات تبدیل کرده و برای هکرها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - درآمدزایی می کند.

محققان امنیتی شرکت Check Point Research بدافزار جدیدی به نام «Tekya» کشف کرده اند که به طور غافلگیرکننده ای از دید برنامه های ضد بدافزار گوگل پلی پنهان مانده است. این بدافزار در 56 اپلیکیشن گوگل استور کشف شده که 24 تای آنها با هدف سرگرم کردن کودکان ساخته شده اند.

بدافزار Tekya از ضربه های کاربر روی نمایشگر سوءاستفاده می کند. کاربر گمان می کند که در حال امتیاز گرفتن در بازی مورد علاقه‌اش است، ولی پشت پرده این بدافزار تمام ضربات او را به ضربه روی تبلیغات گوگل، فیسبوک و دیگر شرکت های تبلیغاتی تبدیل کرده و درآمد حاصل از این کار را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - به حساب هکرها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - واریز می کند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نیشابور استان خراسان

شرکت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - امنیتی Checkpoint اشاره می کند که هکرها با بکارگیری تکنیک های بسیار ساده، توانسته اند بدافزار Tekya را از دید برنامه های ضد بدافزار گوگل پلی پنهان کنند.

این شرکت همچنین اسامی 56 اپلیکیشن جعلی را منتشر کرد که کاملاً مشابه نمونه واقعی بوده و کاربر را برای نصب آنها فریب می دهند. این اپلیکیشن ها از گوگل پلی استور حذف شده اند، ولی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - با این وجود بار دیگر مشکلات امنیتی پایان ناپذیر فروشگاه اپلیکیشن گوگل را نشان می دهند.

گوگل همواره تأکید زیادی بر اکوسیستم پلی خود و خصوصاً پلی استور و پلی پروتکت (Play Protect) داشته و از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - آنها به عنوان اعضای ضروری تجربه اندروید یاد کرده است. به گفته گوگل این دو بخش محیطی امن برای کاربران فراهم کنند؛ ولی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - اتفاقاتی از این دست ضمن خدشه دار کردن اعتبار گوگل، باعث می شوند تا برخی کاربران به کلی قید استفاده از گوگل پلی استور را بزنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone