🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  4. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22069.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آیا ماسک دست ساز می تواند ویروس کرونا را متوقف کند؟

کمبود ماسک در سرتاسر جهان به خاطر شروع ویروس کرونا و بیماری کووید-19 بسیاری از مردم را به این فکر انداخته که خودشان ماسک بسازند. اطلاعات موجود نشان می دهند ماسک دست ساز هم می ...

کمبود ماسک در سرتاسر جهان به خاطر شروع ویروس کرونا و بیماری کووید-19 بسیاری از مردم را به این فکر انداخته که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - خودشان ماسک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - بسازند. اطلاعات موجود نشان می دهند ماسک دست ساز هم می تواند مانع از نفوذ ویروس شود. حالا اگر بخواهیم ماسک بسازیم، چه پارچه ای را انتخاب کنیم؟

محققین دانشگاه کمبریج چند سال قبل تحقیقی را انجام داده و انواع پارچه های موجود در خانه را برای ساخت ماسک آزمودند. برای ارزیابی اثربخشی از باکتری باسیلوس آتروفوس (با اندازه 0.93 تا 1.25 میکرون) و ویروس باکتریوفاژ MS2 (با اندازه 0.023 میکرون) استفاده شد. نمودار زیر درصد مقاومت پارچه های مختلف - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - در برابر ذرات 1 میکرونی (مثل باکتری فوق) و مقایسه آن با ماسک جراحی را نشان می دهد:

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران

طبیعیست که ماسک جراحی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - بهترین عملکرد را دارد و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - 97 درصد باکتری های 1 میکرونی را به دام می اندازد، ولی دیگر پارچه ها نیز حداقل 50 - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - درصد کارآیی دارند. جالب است که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - کیسه جاروبرقی با 95 درصد مقاومت، در حد بهترین ماسک های تخصصی عمل می کند. دستمال کتان و تی شرت الیاف یا نخی هم مقاومت بسیار خوبی دارند. حتی شال ابریشمی هم 58 درصد باکتری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - ها را از خود عبور نمی دهد.

باکتری در مقایسه با ویروس، ابعاد غول آسایی دارد. آیا می توان از این ماسک های دست ساز برای مقابله با ویروس استفاده کرد؟ پاسخ مثبت است. نمودار زیر کارآیی همین پارچه ها در برابر ذرات 0.02 میکرونی مثل ویروس را نشان می دهد:

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران

ویروس باکتریوفاژ MS2 حدود ده برابر کوچک تر از ویروس کروناست، اما می بینید باز هم می توان با استفاده از پارچه های معمول - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - مثل یک شال ساده هم از ورود آن به داخل بدن جلوگیری کرد. حالا اگر از دو لایه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - محافظ استفاده کنیم چه می شود؟ به نمودار زیر توجه کنید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران

دولایه کردن ماسک دست ساز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - در اکثر موارد تفاوت زیادی در کارآیی آن ایجاد نمی کند و مقاومت ماسک در برابر باکتری و ویروس را فقط یکی دو - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - درصد افزایش می دهد، به جز دستمال کتان دولایه که بهترین کارآیی را دارد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - و هم اندازه ماسک جراحی، ویروس ها را به دام می اندازد. البته محققین مورد بحث می گویند بهترین پارچه ها برای ساخت ماسک خانگی، روکش بالش و تی شرت تمام نخ است. چرا؟ چون هنگام استفاده از ماسک باید بتوانید به راحتی نفس بکشید و این دو پارچه، بیشترین قابلیت تنفس را دارند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران

در نهایت باید اشاره کنیم که تمام آزمایشات فوق در محیط آزمایشگاهی انجام گرفته و نتایج هم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - به شکل احتمالی بیان شده اند. همان طور که ممکن است با خرید یک بلیط بخت آزمایی برنده جایزه هنگفتی شوید، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - ممکن است با استفاده از بهترین ماسک ها مثل ماسک جراحی هم ویروس کرونا گریبانتان را بگیرد. بنابراین همچنان پیشنهاد می کنیم در خانه بمانید اما اگر مجبورید بیرون بروید و ماسک گیر نیاوردید، می توانید با این دو پارچه برای خودتان ماسک بسازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone