🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22060.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ارائه بیش از یک میلیارد تومان آموزش رایگان در کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری»

برگزاری کمپین آموزش از راه دور«هر کجا، هر زمان، یادگیری» تا 15 فروردین ماه جاری ادامه داشته و تاکنون بیش از یک میلیارد تومان آموزش رایگان الکترونیک ارائه شده است. این کمپین در راستای توسعه ...

برگزاری کمپین آموزش از راه دور«هر کجا، هر زمان، یادگیری» - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - تا 15 فروردین ماه جاری ادامه داشته و تاکنون بیش از یک میلیارد تومان آموزش رایگان الکترونیک ارائه شده است.

این کمپین در راستای توسعه آموزش های الکترونیک و رایگان همزمان به بحران کرونا در ایران کلید خورد تا بدون ایجاد اجتماعات مردمی و در قالب دوره های مجازی و رایگان، به علاقه مندان آموزش بویژه کسب و کارهای نوپا که در جریان شیوع کرونا در ایران دچار خسارات مالی و معنوی شدند، یاری رساند.

کمپین هر کجا، هر زمان، یادگیری با هدف توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه، به همت آکادمی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - آموزش های تخصصی اینفوگرام و با همکاری بیش از 30 موسسه و سازمان ایرانی در حال برگزاری است و بیش از 60 مدرس از سراسر ایران دربرپایی آن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - مشارکت دارند.

به دنبال برپایی این کمپین 100 - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - وبینار آموزشی ، بیش از 180 ساعت آموزش رایگان ارائه شده و تاکنون بیش از20916 نفردر آن ثبت نام کرده اند که معادل 40311 نفر- ساعت ثبت نامی را شامل می شود.

این کمپین در راستای مسئولیت اجتماعی و کاملا رایگان در حال برگزاری بوده اما بطور معمول،  اگر هر ساعت برگزاری وبینار را معادل 30 هزار تومان هزینه ثبت نام در نظر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - بگیریم، معادل مبلغ 1میلیارد و 209 میلیون و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - 315 هزار تومان آموزش - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - رایگان ارائه شده است.

بازاریابی و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، طراحی، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - روابط - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - عمومی، ارائه حرفه‌ای، گزارش نویسی، ترویج علم، استارتاپ و توسعه فردی و ... از مهمترین موضوعات این کمپین آموزش الکترونیک بوده و این دوره های آموزشی در قالب وبینارهای آکادمی اینفوگرام با همکاری جمعی از مدرسان و متخصصان مراکز آموزشی و کارآفرینان برتر به صورت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - غیرحضوری در حال برپایی است.

گفتنیست، فاز دوم کمپین از 4 فروردین تا 15 فروردین ادامه داشته و در فاز اول این کمپین از 12 تا 28 اسفند  نیز 35وبینار معادل 65 ساعت آموزش برگزار شده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - 12هزار نفر ثبت نام در این دوره ها ثبت نام کرده اند که معادل 750 میلیون تومان ارائه آموزش رایگان است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره ها و یا ثبت نام - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - رایگان می توانند به وبسایت این آکادمی مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone