🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22082.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تبلت اقتصادی لنوو M10 پلاس با رم 4 گیگابایت و قیمت 254 دلار معرفی شد

لنوو از جدیدترین تبلت اقتصادی خود به نام لنوو M10 پلاس رونمایی کرد. این محصول مدل ارتقاء یافته تبلت M10 بوده و با قیمت 254 دلار در چین به بازار عرضه شده است. لنوو M10 ...

لنوو از جدیدترین تبلت اقتصادی خود به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - نام لنوو M10 پلاس رونمایی کرد. این محصول مدل ارتقاء یافته تبلت M10 بوده و با قیمت 254 دلار در چین به بازار عرضه شده است.

لنوو M10 پلاس از نمایشگر 10.3 اینچی با رزولوشن 1920x1200 پیکسل برخوردار است. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - حاشیه صفحه نمایش تقریباً زیاد بوده ولی سازنده توانسته به نسبت نمایشگر به بدنه 87 درصدی دست یابد که برای یک تبلت 10 اینچی مناسب است. نمایشگر از تاچ 10 نقطه ای پشتیبانی و گواهینامه TUV Rheinland آلمان را دریافت کرده و حالت کودک را نیز برای آن می توان فعال کرد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان

قلب تپنده این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - تبلت چیپست 12 نانومتری 64 بیتی مدیاتک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - هلیو P22T است که در کنار حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی کارهای پردازشی را انجام می دهد. لنوو برای این محصول به سراغ سیستم عامل اندروید 9.0 رفته و در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - حال حاضر معلوم نیست می توان آن را در آینده به اندروید 10 آپدیت کرد یا خیر.

تبلت لنوو M10 پلاس ضخامت تقریباً کمی داشته (8.15 میلیمتر) و 480 گرم وزن دارد. دو اسپیکر در طرفین تبلت به چشم می خورند که از افکت Dolby Atmos پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - می کنند. در زیر قاب باتری حجیم 7 هزار میلی آمپر ساعتی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - جا خوش کرده است.

لنوو M10 پلاس از دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلو و دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - و فیلمبرداری HD در پنل پشتی بهره می برد. این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - محصول حالت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - کودک هم دارد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خوانسار استان اصفهان - که فعال کردن آن چشمان کودک کمتر خسته شده و از بازی کردن طولانی مدت جلوگیری می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone