🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22083.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هشدار اسنودن در مورد جاسوسی دولت از شهروندان به بهانه ویروس کرونا

بسیاری از دولت ها در سراسر دنیا برای پایش شیوع کرونا به استفاده از سرویس های نظارتی هوشمند روی آورده اند اما اسنودن هشدار داده که این نظارت احتمالا پس از پایان بحران کرونا هم ...

بسیاری از دولت ها در سراسر دنیا برای پایش شیوع کرونا به استفاده از سرویس های نظارتی هوشمند روی آورده اند اما اسنودن هشدار داده که این نظارت احتمالا پس از پایان بحران کرونا هم به قوت خود باقی مانده و حریم خصوصی شهروندان را به خطر اندازند.

«ادوارد اسنودن»، کارمند سابق سرویس - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - های اطلاعاتی آمریکا که پس از برخی افشاگری در مورد نظارت گسترده واشنگتن بر شهروندان به روسیه پناهنده شده، طی مصاحبه ای با «جشنواره بین المللی فیلم مستند کپنهاگ» به افزایش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - دسترسی دولت ها به اطلاعات شخصی شهروندان طی بحران اشاره کرد. برای مثال طی بحرانی مثل کرونا دولت ممکن است به بهانه نگرانی از سلامت عمومی از کمپانی ها بخواهد برخی اطلاعات جمع آوری شده توسط مچ بندهای سلامتی را در اختیار آنها قرار دهند.

چین به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - عنوان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - منشا انتشار ویروس کرونا برای شناسایی افراد مبتلا به کووید-۱۹ به استفاده از دوربین های هوشمندی روی آورد که همزمان افراد با تب بالا را در میان جمعیت تشخیص داده و هویت آنها را شناسایی می کردند. این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - کشور حتی سیستم هایی را توسعه داده که قادر به شناسایی چهره حتی در صورت پوشیدن ماسک هستند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران

ایالات متحده هم ظاهرا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - برای استفاده از سرویس موقعیت یابی از طریق گوشی مذاکراتی را با گوگل و فیسبوک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - آغاز کرده که هدف از آن کنترل شیوع ویروس کرونا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - خواهد بود. هرچند برخی این اقدام را گامی موثر در راستای مقابله با این بحران می دانند اما به گفته اسنودن این داده ها پس از پایان ماجرای کرونا هم در اختیار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - دولت باقی می ماند و نهادهای قدرت می توانند یکبار دیگر به بهانه هایی نظیر مبارزه با گروه های تروریستی اقدام به جمع آوری و تحلیل داده های کاربران کنند:

آنها از قبل می دانستند شما در اینترنت چه می کنید و موبایلتان کجاست. حالا هم به اطلاعاتی در مورد ضربان و تپش قلبتان دست پیدا کرده اند. اگر دولت این اطلاعات را با هم ترکیب کرده و برای تحلیل آن از هوش مصنوعی استفاده کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟

پیش از این اسنودن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - کارشناسان دیگری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رامسر استان مازندران - هم در مورد افزایش سطح نظارت بر شهروندان پس از پایان پاندمی کرونا هشدار داده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone