🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  5. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22074.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی A31 با دوربین چهارگانه و باتری پرظرفیت معرفی شد

سامسونگ امروز گوشی گلکسی A31 را معرفی کرد تا بازار میان رده های اقتصادی را کمی جذاب تر کند. این گوشی در مقایسه با همتایش یعنی گلکسی M31 کمی باریک تر و جمع و جور ...

سامسونگ امروز گوشی گلکسی A31 را - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - معرفی کرد تا بازار میان رده های اقتصادی را کمی جذاب تر کند. این گوشی در مقایسه با همتایش یعنی گلکسی M31 کمی باریک تر و جمع و جور تر است چون نمایشگر کشیده تری دارد. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی زیر نمایشگر تعبیه شده است.

نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی از پنل سوپر امولد با رزولوشن +1080p بهره می برد و ناچ قطره ای بالای آن، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. نسبت تصویر 20:9 باعث شده تا گلکسی A31 اندکی باریک تر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - و سبک تر از گلکسی M31 باشد.

دوربین چهارگانه پشت دستگاه اما تفاوت زیادی با - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - سری M ندارد: دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (ضریب اف 2.0)، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (زاویه 123 درجه)، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو، و دوربین 5 مگاپیکسلی عمق سنج.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان

سامسونگ اطلاعات زیادی در مورد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - چیپست این گوشی ارائه نکرده اما اطلاعات موجود، از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - بکارگیری چیپست مدیاتک - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - هلیو - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - P65 در گلکسی A31 حکایت دارند. پردازنده این چیپست از دو هسته کورتکس A75 برای پردازش سنگین بهره می برد. مدل پایه این گوشی با - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود اما می توانید مدل 6/128 گیگابایتی را نیز خریداری کنید. درگاه حافظه microSD با پشتیبانی از کارت های 512 گیگابایتی نیز در این گوشی تعبیه شده است.

سامسونگ گلکسی A31 - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و از شارژ سریع 15 واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند. رنگ بندی این گوشی نیز مشکی، آبی، قرمز و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - سفید - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - اعلام شده اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه آن در دست - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - نیست.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone