🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  2. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22067.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل iPadOS و iOS 13.4 را منتشر کرد؛ پشتیبانی از ترک‌پد و اموجی‌های جدید

اپل با انتشار iOS 13.4 و iPadOS 13.4 پشتیبانی کامل از موس و ترک پد، به اشتراک گذاری پوشه های iCloud Drive و چندین اموجی را در اختیار کاربرانش قرار دارد. پشتیبانی از موس و ترک پد بدون ...

اپل با انتشار iOS 13.4 و iPadOS 13.4 پشتیبانی کامل از موس و ترک پد، به اشتراک گذاری پوشه های iCloud Drive و چندین اموجی را در اختیار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران - کاربرانش قرار دارد.

پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران - از موس و ترک پد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران - بدون شک مهمترین قابلیت در نسخه جدید iPadOS است که هفته گذشته و حین معرفی مدل های جدید آیپد پرو رونمایی شده بود. هرچند پشتیبانی موس در iPadOS 13.0 به شکل محدودتری ارائه شده بود اما در نسخه 13.4 از اساس تغییر کرده و به بلوغ کامل رسیده است. تمامی آیپدهایی که به iPadOS 13.4 به روز شده اند از این قابلیت پشتیبانی می کنند و اپل از سازگاری آنها با Magic Mouse 2، Magic Trackpad 2 و همچنین موس و ترک پد شرکت های ثالث خبر داده است.

یکی دیگر از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران - قابلیت های مهم در نسخه جدید iPadOS و iOS - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران - امکان به اشتراک گذاری پوشه های iCloud Drive از طریق لینک است؛ قابلیتی شبیه به آنچه دراپ باکس پیش از این ارائه کرده و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران - به کاربر اجازه می داد محتوای پوشه را با دیگران به اشتراک بگذارد. این ویژگی هم قرار بود با iOS 13 از راه برسد اما تا حالا به تاخیر افتاده بود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران

اپل علاوه بر قابلیت های مذکور ۹ استیکر اموجی جدید را هم منتشر کرده و با پیاده سازی برخی تغییرات در رابط کاربری اپ Mail احتمال حذف تصادفی ایمیل ها را به حداقل رسانده است. بهینه سازی تجربه کاربری در آرکید، پیش بینی متن حین تایپ عربی و رفع برخی باگ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران - ها هم از دیگر مزایای  iOS 13.4 و iPadOS 13.4 هستند.

کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران - در کنار این دو سیستم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران - عامل watchOS 6.2 را هم آپدیت کرده تا امکان خرید درون برنامه ای را در اپ های Watch به کاربر بدهد این نسخه در کنار رفع برخی باگ ها در پخش موزیک، پشتیبانی از ECG و شناسایی ریتم نامنظم قلب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر چالوس استان مازندران - را در اختیار کاربران ساکن ترکیه، شیلی و نیوزلند قرار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone