🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22058.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای اطلاعات جدید از هواوی P40 پرو؛ نمایشگر 90 هرتزی و رم 8 گیگابایتی

به فاصله یک روز تا رونمایی رسمی از سری هواوی پی 40، افشاگران آلمانی اطلاعات تازه ای از هواوی پی 40 پرو فاش کردند. بر اساس گزارش سایت WinFuture، هواوی پی 40 نمایشگر 6.1 اینچی ...

به فاصله - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - یک روز تا رونمایی رسمی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - از سری هواوی پی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - 40، افشاگران آلمانی اطلاعات تازه ای از هواوی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - پی 40 پرو فاش کردند.

بر اساس گزارش سایت WinFuture، هواوی پی 40 نمایشگر 6.1 اینچی OLED و مدل پرو صفحه نمایش 6.58 اینچی OLED با نرخ رفرش 90 - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - هرتزی خواهند داشت. نمایشگر در مدل پرو - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - خمیده بوده و در بالا و پایین آن حاشیه بسیار کمی وجود دارد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران

در بالا و سمت چپ نمایشگر حفره - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - بیضی شکل به چشم می خورد که درون آن دوربین ها و حسگرهای مختلف قرار گرفته اند. هواوی پی 40 پرو از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 برخوردار است و کنار آن حسگر عمق سنج و سنسور فروسرخ جا خوش کرده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - اند.

در پنل پشتی این گوشی دوربین 50 مگاپیکسلی با چینش RYYB، فناوری ترکیب 4 تایی پیکسل ها و گشودگی دیافراگم f/1.9 قرار - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - گرفته است. این دوربین از لرزشگیر تصویر اپیتکال - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - برخوردار بوده و آن را دوربین 40 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر 12 مگاپیکسلی با ضریب اف 3.4 همراهی می کنند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران

هواوی پی 40 پرو از چیپست Kirin 990 5G قدرت گرفته و حافظه رم 8 گیگابایتی دارد. این گوشی به کمک پورت USB-C شارژ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - شده و اسلات سیم کارت آن دو سیمکارت و کارت حافظه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - نانو (Nano Memory) را در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - خود جای - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - می دهد و از قطب نما و سنسورهای اثر انگشت، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - مجاورت، نور محیطی و شتاب برخوردار است.

طول و عرض و ضخامت هواوی پی 40 پرو به ترتیب برابر با 158.2، 72.6 و 8.95 میلیمتر و طول و عرض و ضخامت مدل پایه نیز به ترتیب 148.9، 71.06 و 8.5 میلیمتر است. هواوی پی 40 از باتری 3800 ملی آمپر ساعتی و مدل پرو از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران

منابع سایت آلمانی مورد بحث می گویند سری هواوی پی 40 در هفته های آتی در اروپا روانه بازار می شوند؛ بنابراین به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - احتمال فراوان کاربران می توانند این خانواده را ماه آوریل خریداری کنند. هواوی پی 40 و مدل پرو در رنگ های نقره ای، طلایی، سفید و مشکی قابل خریداری بوده و احتمال دارد در آینده در رنگ های دیگری هم روانه بازار شوند.

هواوی پی 40 نزدیک به 800 یورو و مدل پرو حدوداً 999 یورو قیمت خواهند داشت. احتمال عرضه این دو گوشی در ایالات متحده بسیار کم است و خاطر تحریم های آمریکا از برنامه های گوگل محروم بوده و با اپ های اختصاصی هواوی روانه بازار - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone