🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  3. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18395.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آلمان با ارائه اتاقک‌های مجهز به پنل خورشیدی از بی‌خانمان‌ها محافظت می‌کند

یک شرکت آلمانی راهکاری منحصر به فرد برای کمک به بی‌خانمان‌ها در فصول سرد ارائه کرده است: قرار دادن اتاقک‌های مجهز به پنل خورشیدی در پارک‌ها و دیگر نقاط شهر که افراد بی‌خانمان با خوابیدن ...

یک شرکت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - آلمانی راهکاری منحصر به فرد برای کمک به بی‌خانمان‌ها در فصول سرد ارائه کرده است: قرار دادن اتاقک‌های مجهز به پنل خورشیدی در پارک‌ها و دیگر نقاط شهر که افراد بی‌خانمان با خوابیدن در آنها از سرما و رطوبت در امان می‌مانند.

بر اساس آمارهای انجمن فدرال حمایت از بی‌خانمان‌های آلمان (BAG W)، سال ۲۰۱۶ به طور تقریبی ۸۶۰ هزار بی‌خانمان در آلمان وجود داشته که رقمی قابل توجه به شمار می‌رود. حال یک شرکت با ارائه محفظه‌های ضدآب و ضدباد به صورت رایگان می‌خواهد تا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - حدی از مشکلات این افراد بکاهد. این شرکت Ulmer Nest نام - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - داشته و در شهر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - «اولم» در ۱۲۰ کیلومتری غرب مونیخ مستقر شده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان
اتاقک‌ها به کمک پنل خورشیدی برق مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند.

محفظه‌ها از جنس چوب و فولاد بوده و حداکثر دو نفر را در خود جای می‌دهند. Ulmer Nest می‌گوید این محفظه‌ها که تا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - حدودی شبیه تابوت هستند از فرد در برابر سرما، باد و رطوبت محافظت کرده و در عین حال هوای تازه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - ارائه می‌کنند. محفظه‌ها برای تأمین برق مورد نیاز از پنل خورشیدی تعبیه شده روی سقف استفاده می‌کنند.

اتاقک‌ها به منظور رعایت حریم خصوصی فاقد دوربین بوده و با استفاده از سنسورهای حرکتی باز شدن درب را به کارگران شهرداری خبر می‌دهند. با این کار کارگران صبح روز بعد محفظه‌ها را تمیز کرده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - و افراد بیشتری را به استفاده از آنها تشویق می‌کنند. اتاقک‌ها مجهز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - به بیسیم بوده و افراد می‌توانند از طریق آنها با شرکت نظارت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - کننده بر محفظه‌ها تماس بگیرند.

Ulmer Nest امیدوار است این محفظه‌ها در فصول سرد از بی‌خانمان‌های آلمان در برابر شب‌های بسیار سرد محافظت کند و تأکید می‌کند که این طرح قرار نیست جایگزین مسافرخانه‌ها یا خانه‌های امن بی‌خانمان‌ها شود، بلکه راهکاری دیگر و گزینه آخر برای - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - افرادی است که شب‌ها واقعاً جایی برای ماندن ندارند.

- تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گالیکش استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone